بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 15 فروردین 1400 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون برنامه و بودجه و عمران شهری شورای اسلامی شهر و جناب آقای سیدعلی حسنی مشاور محترم شورای اسلامی شهر شریفیه تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی شروع شد.
آقای آیت نظری اصل ریاست محترم کمیسیون برنامه ، بودجه و عمران سال 1400 هجری شمسی را تبریک گفتند و آرزوی سلامتی و تندرستی برای حاضرین نمودند و همچنین ضمن تقدیر و تشکر از شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری جهت مدیریت روز طبیعت به موضوع جلسه پرداختند.
ایشان در خصوص نامه مدیرکل محترم دفتر فنی و حمل و نقل ترافیک استانداری در خصوص توافق شهرداری و تعاونی نیروی انتظامی توضیحاتی را ارائه نمودند و به بحث و تبادل نظر نمودند.
آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم توضیحات مبسوطی در خصوص توافق شهرداری با تعاونی نیروی انتظامی بیان نمودند .
آقای بهتویی اعلام نمودند که در توافق باید حق و حقوق شهرداری رعایت شود .
آقای علی اکبرکرمی نیز نقاط ضعف و قوت توافق با راه و شهرسازی را مطرح نمودند .
در خصوص نامه سرپرست شهرداری با موضوع نامه شورای تامین مبنی بر ضرورت راه اندازی پلیس امنیت بخش محمدیه و مساعدت مالی جهت تامین لوازم اداری بحث و تبادل نظر نمودند.
آقای حسنی مشاور محترم شورا ضمن تبریک سال نو و انتصاب آقای مهندس فلاح امینی به عنوان شهردار شریفیه در خصوص حسابرسی سال 97 و 98 ، بدهکاران و بستانکاران و مشتریان که نیازمند اسناد دریافتی می باشد مواردی مطرح نمودند.
آقای رشوند در خصوص گزارش حسابرسی شهرداری توضیحات مبسوطی ارائه نمودند و همچنین به مفاصا حساب مالیاتی که از سال 94 انجام نشده اشاره نمودند .
سپس حاضرین در خصوص چکهای وصولی و بقیه ردیفها به بحث و تبادل نظر پرداختند مقرر شد در خصوص ردیفهای مورد اعتراض امور مالی شهرداری اسناد و مدارک خود را به حسابرسی ارائه نمایند .
آقای نظری از خدمات آقای رشوند در مدت سرپرستی شهرداری شریفیه تقدیر و تشکر نمودند.
مصوبه:
1-مقرر گردید کلیه حسابرسی سال 97 و 98 شهرداری به حسابرس عودت داده شده تا پس از هماهنگی با مسئول شهرداری نسبت به اصلاح و رفع موارد اقدام شود که با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و عمران شهری شورای اسلامی شهر قرار گرفت و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورا ارجاع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.