موضوع کمیسیون:  بازدید ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی از شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون بهداشت، شهردار محترم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، هیئت همراه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*-آقای نظری ریاست محترم کمیسیون بهداشت و درمان، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، ایشان به برخی مشکلات بهداشتی شهر از جمله؛ کمبود پزشک و تعطیلی داروخانه مرکز بهداشت و همچنین هدایت فاضلابها در سطح شهر اشاره و خواستار رسیدگی این مشکلات شدند.

*-  حاج آقا حسن لی به موضوع نیمه کاره ماندن ساختمان اورژانس اشاره و خواستار تکمیل پروژه و همچنین از مساعدت و همکاری خیرین نیز خبر دادند.

آقایان علویری و خانی نیز به موضوع کمبود مراکز مراقبت سلامت در شهر، با توجه به جمعیت 25 هزار نفری و واگذاری زمین در کوی مهدیه برای این امر و همچنین ایجاد یک پایگاه دیگر در کوی شهید رجایی، مطالبی را در این زمینه بیان نمودند.

* –  شهردار محترم نیز به آسفالت محوطه مرکز بهداشت توسط شهرداری اشاره و همچنین از آمادگی و همکاری لازم در مابقی کارهای مرتبط به بهداشت خبر دادند.

* – آقای دکتر دیده بان نیز ضمن تقدیر و تشکر از شورا و شهرداری به جهت آسفالت محوطه مرکز بهداشت و همچنین اهدای زمین، ایشان  از قول مساعد جهت حل مشکلات بهداشتی شریفیه خبردادند.

*-  در ادامه از مرکز بهداشت، کوی شهریار، شهید رجایی و کوی مهدیه بازدید بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.