موضوع کمیسیون:   نحوه توافقات اراضی  

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین به اقدام هوشمندانه، حکیمانه مقام معظم رهبری و دستور تنبیه اسرائیل کودک کش  و اقدام سران قوه در این تنبیه تقدیر و تشکر نمودند. در ادامه ایشان به بازگشایی بلوارغربی توسط مالک و بازدید محل، نحوه توافق، تفاهم نامه، قرائت تفاهم نامه و قدر السهم طرفین به صورت سه جانبه با مالک، شهرداری و سازمان مسکن و شهرسازی، هزینه آماده سازی 50 درصد مالک و الباقی شهرداری و راه شهرسازی و خواسته همکاری در اجرای بلوار غربی، رعایت صرفه و صلاح شهرداری و  بحث مسکن ملی و توافق سه جانبه و همچنین توجه به کشاورزان در قطعات مذکور شدند.

*-  آقای مهندس خانی ضمن قدردانی از اقدام غرور آمیز جمهوری اسلامی در تنبیه اسرائیل جنایتکار به موضوع، تعریف سرانه ها در این اراضی، خواستار همکاری مالک با شهرداری در پیشبرد شهر شدند. در ادامه ایشان بیان نمودند که تمام موارد قانونی از سوی واحد حقوقی شهرداری رعایت گردد.

*-  آقای نظری خواستار تعیین و تکلیف اراضی 18 هکتاری،  اراضی داخل طرح و توافق این قسمت در اولویت باشد و همچنین به مشکل کمبود سرانه های شهر دراین نقطه باید به نحوه احسن جبران گردد.

*-  نماینده مالک نیز از آمادگی جهت بازگشایی بلوار غربی و حل مشکل آذرانها و ساختمان اداره آب از سوی مالک خبر دادند.

*-  آقای علویری خواستار حل مشکل آذرانها، ساختمان اداره آب و همه جزئیات در توافق نامه شدند.

* –  اعضاء محترم کمیسیون نیز درخصوص بندهای توافق با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند.

*-  در ادامه به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.