موضوع کمیسیون:   یادواره شهداء شهر شهید پرور شریف آباد  

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر، فرمانده محترم حوزه شهید مطهری، روسای پایگاههای بسیج و فعالان فرهنگی شهر، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، ایشان به اهمیت برگزاری یادواره شهداء، خواستار ارائه برنامه ها پیشنهادات حاضرین جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم شدند.

*-  فرمانده محترم حوزه شهید مطهری، به اهمیت یادواره شهداء، برنامه های کلی، زمان، مکان برنامه، سخنران برنامه، هزینه های مراسم، خواستار همکاری و مساعدت همه فعالان فرهنگی شهر شدند.

*-  آقای اندیشگر رئیس ستاد یادواره شهداء، نیز با توجه به اهمیت این مراسم خواستار استفاده از توان همه مسئولین، فعالان فرهنگی، برجسته شدن وعده صادق، بحث عفاف،حجاب،  برگزاری همایش و مراسم عفاف و حجاب در سطح شهر و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان به اسم شهداء، دعوت از رزمندگان قدیمی، همایش نوجوانان و بسیجیان شدند.

*- خانمهای فرهنگی شهر نیز به برگزاری مراسم محله محور در مناطق مختلف شهر از جمله: منطقه شهید رجایی، کوی مهدیه و برنامه عید غدیر در این مراسم در روز بعد شدند.

*-  در ادامه تعدادی از فعالان فرهنگی نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نمودند. و به دغدغه های فرهنگی و مشکلات فرهنگی در سطح شهر اشاره نمودند.

*-  اعضاء محترم شورای اسلامی شهر نیز نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام نمودند.

*-  آقای مهندس خانی خواستار اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق مختلف شهر، محله محور و استفاده از ظرفیت و پتانسیل تمامی شهروندان در برگزاری مراسم باشکوه یادواره شهداء شدند. در ادامه ایشان بیان نمودندکه تبلیغات گسترده در تمامی مناطق شهر برای همه اقشار صورت پذیرد.

* –  آقای علویری به شبیخون دشمن جهت ضربه زدن به مباحث فرهنگی از جمله: عفاف و حجاب در آینده و مباحث دیگر ضربه خواهد زد. ایشان خواستار انجام کارهای فرهنگی بصورت تخصصی شدند.

*-  آقای نظری نیز به موضوع حجاب و عفاف در شریف آباد و مباحث فرهنگی که خوشبختانه شریف آباد نسبت به اکثرشهرهای استان از وضعیت مطلوبی برخوردار می باشد.

*- آقای بهتویی به موضوع اهمیت خانواده و مدارس خواستار تشکیل کار گروه فرهنگی و ارائه کارهای تخصصی و فرهنگی در همه زمینه ها شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.