موضوع کمیسیون:   بررسی لوایح شهرداری و هماهنگی جهت مراسمات ملی و مذهبی  

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر، فرمانده محترم حوزه بسیج شهید مطهری شهر شریف آباد، فعالان فرهنگی و برخی مسئولین ستاد یادواره شهداء تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، تبریک به مناسبت روز ملی شوراها، روز معلم ، ایشان به همکاری متقابل شورا و شهرداری با حوزه بسیج، جهت برگزاری مراسمات ملی و مذهبی در سال 1402 اشاره و همچنین ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آنها خواستار ادامه این برنامه ها در سال جاری شدند.

*- فرمانده محترم حوزه بسیج شهید مطهری، به اهمیت برگزاری یادواره شهداء جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء،  گزارشی از عملکرد و اقدامات سال قبل یادواره به برنامه های  امسال یادواره ، برپایی غرفه ها و برگزاری مراسم عید غدیر بعد از یادواره شهداء، توضیحاتی را ارائه نمودند.

*-  آقای اندیشگر به اهمیت برگزاری مراسم غدیر، یادوره شهداء، برنامه ریزی منسجم و هماهنگی هیات امناء با شورا، شهرداری و بسیج جهت اجرای بهتر برنامه های فرهنگی شدند. ایشان خواستار مساعدت و همکاری شورا و شهرداری جهت اجرای این مراسمات شدند. در ادامه فعالان فرهنگی نیز نقطه نظرات خود را اعلام نمودند.

*-  آقای علویری به برنامه ریزی کلان اجرای یادواره شهداء، عید غدیر و هماهنگی با هیات امناء ، ائمه جماعت مساجد و استفاده بهینه از مراسمات، ایجادتنوع و رقابتی نمودن برنامه ها، و همچنین اجرای برنامه ها، برای تمام سنین و نوع چیدمان برنامه و استفاده از تمامی ظرفیت ها در برنامه ها و غرفه ها شدند.

*-  آقای بهتویی خواستار اجرای برنامه های متنوع درمناطق مختلف از جمله: مدارس و توجه به تمامی سلیقه ها در برنامه ها شدند.

* –  آقای آقاجانیان به برپایی غرفه های متنوع از یادواره و اجرای برنامه های فرهنگی در مزار شهداء،  ایشان خواستار مساعدت شورا و شهرداری جهت اجرای این برنامه ها شدند.

*-  آقای نظری نیز گزارشی از  اجرای برنامه کاروان سلامت با مشارکت سپاه و هلال احمر در مرکز شهر و برگزاری مراسم پیاده روی در دهه مبارک کرامت خبر دادند.

1-  به استناد نامه شماره 103 /1403 مورخ 14 /01/ 1403 شهردار محترم: مبني بر توافق و تفكيك و ورود به محدوده شهری، پلاك های ثبتي 530 / 30 و 532 / 30 با مساحت مجموع 5 / 131 هکتاری، که در جلسه کمیسیون مطرح و به دلیل وجود ابهامات و اشکالات متعدد در متن توافق، لایحه فوق الذکر، توافق سه جانبه به اتفاق آراء رد و تصویب نگردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.