موضوع کمیسیون:  اراضی 43 هکتاری تملک ملک آقای بیجاری  

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، سرپرست محترم شهرداری، و تعدادی از تعدادی از مالکین اراضی 43 هکتاری تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه با تبریک عید غدیر خم به اهمیت آن و شخصیت والای مولا امام علی (ع) مطالبی بیان نمودند و به موضوع خدمات شهری و نارضایتی شهروندان در برخی مناطق درخصوص بوی تعفن و تسریع در برخی کار ها از جمله پروژه بلوار شرقی و غربی و تدبیر پروژه ها از سوی شهرداری و پرسنل محترم آن شدند و همچنین به موضوع اراضی 43 هکتاری  و اهمیت آن در پیشرفت شهر و همچنین به ماده 101 و نحوه توافق بین مالک، شهردار و همچنین میزان کاربری اراضی 43 هکتاری، خواستار اهتمام اعضای شورا و شهردار جهت حل مشکلات کاربری ها و توافق شدند.

* – آقای جوانی از مالکین اراضی بیان نمودند که با استفاده از مشاورین حقوقی جهت جبران کسری کاربریها از توافق 45 درصد، شهرداری و با وجود 34 درصد در داخل طرح بصورت مسکونی، تجاری و 11 درصد از سایر کاربریها با اهتمام شورا و شهرداری و با استفاده از مشاوران قوی در این امر خبر دادند و همچنین بقیه مالکین نیز به نقطه نظرات خود و از همکاری مالکین با شهرداری و شورا خبر دادند و خواستار پیگیری های بعدی شورا  و شهرداری از سوی مسئولین مربوط شدند.

*- آقای علویری خواستار ادامه کار به صورت عملیاتی، خروجی کار و تشکیل یک کار گروهی جهت پیگیری و حل مشکلات شدند.

*- آقای نظری نیز خواستار توافق کلی با مالکین و تعیین تکلیف هزینه های اجرایی و آماده سازی و همچنین تعیین تکلیف خرده مالکین شدند .

*-آقای بهتویی نیز به تشکیل کارگروه نخصصی جهت پیشبرد و تسریع برای توافق خبر دادند . ایشان خواستار تسریع کار و خروجی آن شدند.

*- آقای مهندس خانی خواستار جمع بندی و تعیین تکلیف مالکین اصلی که زمین خود را نفروخته اند. و در ادامه بیان نمودند که جمع آنها در یک نقطه از اراضی 43 هکتاری والباقی در باقیمانده اراضی جهت تسریع در کار شدند.

*- آقای فرزان مهر ضمن تبریک اعیاد عید غدیر به موضوع  تعیین تکلیف کلیه مالکین جهت حضور خود یا معرفی نماینده جهت توافق و نحوه توافق و میزان سهم هر یک از طرفین مشخص گردد. لذا شهرداری از بودجه پایین شهر برای بالای جاده استفاده نخواهد کرد.   1- مقرر گردید کار گروهی متشکل از نماینده سربنه ها و نماینده خریداران عمده مالک، نماینده شورا و همچنین یک نفر حقوقدان تشکیل و نسبت به پیگیری و جمع آوری اسناد و مدارک اقدامات لازم صورت پذیرد. لذا نمایندگان اعضاء شورای اسلامی شهر؛ آقایان مهندس علی خانی و حاج آقا حسن لی  و نمایندگان شهرداری آقای حسن محمد حسینی و مشاور حقوقی شهرداری آقای غلامرضا جلیلوند زولیخایی جهت کارگروه مذکور تعیین گردیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.