موضوع کمیسیون:   بررسی مزار و گلزار شهداء

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای رضایی آغاز گردید.

آقای علویری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی، راهیان نور و حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و امنیت کشور مطالبی را بیان فرمودند.  و همچنین به مصوبات جلسه شورای تامین بخش محمدیه در خصوص گلزار شهداء از جمله؛  1 – تهیه طرح ساماندهی گلزار شهداء با هماهنگی شهرداری و معاونت فنی ، فرهنگی گلزار شهداء  تا 15 روز آینده و  همچنین برآورد هزینه اجرایی آن، که اعضاء محترم کمیسیون مذکور خواستار پیگیری این موضوع از سوی شهردار محترم شدند. لذا قبل از هرگونه اقدام عملی طرح مذکور به اعضاء کمیسیون عمران شورا رسیده شود. 2 درخصوص هزینه ها که سهم شهرداری و بنیاد شهید بصورت  50 درصد می باشد. 3 واگذاری قسمتی از اداره ….. گلزار شهداء به مردم که مقرر گردید  رئیس کمیسیون حقوقی و فرهنگی از معتمدین و خانواده معظم شهداء و افراد صاحب نفوذ دعوت بعمل آورد.

در ادامه جلسه اعضاء محترم کمیسیون مذکور درخصوص مصوبات شورای تامین بخش بحث و تبادل نظر نمودند.

مصوبات؛

1 مقرر گردید شهردار محترم پیگیریهای لازم درخصوص تهیه طرح ساماندهی گلزار شهداء با معاونت  فنی و  فرهنگی  را انجام و قبل از هر گونه اقدام عملیات، موارد را به شورا و کمیسیون عمران اطلاع رسانی نماید.

2 – مقرر گردید طبق درخواست شورای تامین، رئیس محترم کمیسیون حقوقی و فرهنگی از معتمدین و صاحب نفوزان و خانواده معظم شهداء دعوت بعمل آورد و همچنین هم اندیشی با حضور مدیر کل محترم  بنیاد شهید، بخشدار محترم و شهردار محترم  تصمیات لازم اتخاذ گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.