موضوع کمیسیون:  پیگیری و عملیاتی نمودن قانون شفافیت حقوق و مزایا

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری آغاز گردید.

حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به گزیده ای از این ایام پرداختند و به بعضی پرداختهای حقوق های نجومی که باعث عدم اعتماد مردم و همچنین موضع گیری رهبر معظم انقلاب و چندین فرمایش در این خصوص پرداختند.

ماده 29 برنامه ششم توسعه که دولت مکلف می باشد، سامانه حقوق و مزایا را فراهم نموده تا در دسترس بازرسین و عامه مردم باشد. ایشان خواستار شفافیت حقوق و مزایای شورا و شهرداری شهر شریفیه شدند. و همچنین خواستار اجرایی آن شدند.

آقای نظری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با توجه به عدم رعایت این موارد در سطح کلان کشور توسط مسئولین کشوری،  شرایط محیط شهری و همچنین مبهم بودن موارد آن، در حال حاضر مخالف این موضوع هستند.

آقای مهندس خانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به پاسداری از حق و حقوق شهروندی و همچنین راهکارهای شفافیت در تمامی زمینه ها از جمله هزینه ها که نیازمند هوشیاری همکاری شورا می باشد. و خواستار شفافیت مدیران و همکاران شورا و نظارت برحقوق و دریافتی پرسنل شهرداری شدند.

آقای علویری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ماده 29 اشاره و با کلیت موضوع موافق بوده و همچنین به نحوه اطلاع رسانی و هزینه های آن و کارشناس، به مسائل اجتماعی و شخصی و به ابهامات ماده 29 اشاره و خواستار شفافیت این موضوع شدند. و از شهردار محترم بابت آمادگی شفافیت حقوق و مزایا تقدیر و تشکر نمودند. ایشان ضمن پایبندی به این قانون خواستار مطالعه بیشتر این قانون شدند.

آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم اعلام نمودند که موافق با شفافیت و مشخص شدن حقوق و مزایای پرسنل می باشم و همچنین خواستار شفافیت حقوق همه پرسنل بوده ام و طبق ماده 29 انجام خواهد شد.

 1 مقرر گردید به استناد ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه شهردار محترم اقدامات لازم در خصوص اجرایی شدن این قانون اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.