موضوع کمیسیون: تقدیر و تشکر از رانندگان تاکسی شهر شریفیه  

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون،  شهردار محترم، مسئول حمل و نقل شهرداری و تعدادی از رانندگان تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*-آقای علویری ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل، ضمن تبریک 26 آذر ماه به مناسبت روز حمل و نقل عمومی،  خدمت رانندگان عزیز تاکسی، تقدیر و تشکر از خدمات این عزیزان در عرصه خدمات رسانی به شهروندان و تشکر از خدمات مسئول حمل و نقل شهرداری، خواستار ارائه پیشنهادات و انتقادات و مشکلات این واحد شدند. و از آمادگی همکاری شورا و شهرداری جهت حل مشکلات واحد حمل و نقل برای خدمات رسانی به شهروندان شدند.

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم نیز، ضمن تبریک روز حمل و نقل از خدمات رانندگان عزیز تاکسی تقدیر و تشکر کردند. و خواستار خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شدند و از آمادگی همکاری و مساعدت شورا و شهرداری به این واحد شدند.

*-  در ادامه تعدادی از رانندگان ضمن تقدیر و تشکر از شورا و شهرداری، به برخی مشکلات از جمله هزینه بالای قطعات و فرسوده بودن برخی خودروها ، کمبود مسافر و خالی بودن در رفت و برگشت خودروها، خواستار مساعدت، همکاری شورا و شهرداری شدند. 

*- شهردار محترم ضمن تبریک 26 آذر ماه روز حمل و نقل عمومی بر زحمتکشان عرصه حمل و نقل، به برخی آیتمهای تشویقی برای رانندگان، خواستار خدمات رسانی به شهروندان و رضایت مندی مردم با همکاری، مساعدت شورا و شهرداری در طی سال و برنامه ریزی مطلوب برای سال آینده خبر دادند.

*- آقای بهنامی مسئول حمل و نقل شهرداری، گزارشی از فعالیت این واحد و نحوه انتخاب رانندگان فعال از طریق فعالیت یکساله این رانندگان خبردادند.

*-  در پایان از رانندگان فعال در عرصه خط شریفیه  –  قزوین و بالعکس با اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.