موضوع کمیسیون:  بررسی نرخ کرایه های تاکسی و مینی بوس در سال 1403

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون، بازرس خط تاکسی، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل، ضمن خداقوت به همکاران و تبریک به مناسبت تشکیل سپاه پاسداران به فرمان رهبر انقلاب اشاره  نمودند. در ادامه ایشان به موضوع جلسه، مشکلات حمل و نقل، مشکل اقتصادی مردم ،  رانندگان تاکسی و لایحه شهرداری جهت نرخ تاکسی و مینی بوس اشاره و خواستار پیگیری و تخصیص پیشنهادی حمل و نقل عمومی از جمله: خودروی ون و مینی بوس جهت خدمت رسانی به شهروندان شدند.

*- آقای نظری به موضوع ارائه سوبسیت به رانندگان فعال تاکسی از سوی شورا ، شهرداری و همچنین پایین آوردن نرخ کرایه تاکسی جهت کمک به شهروندان شهر شدند. و در صورت تصویب نرخ فعلی، رانندگان باید به تمام نقاط شهر خدمت رسانی نمایند.

*-  آقای حسن بهتویی به موضوع مشکل مخازن  CNGتاکسی ها که تاریخ مصرف آنها چند سال گذشته اشاره و  باعث وقوع حوادث و خطرات می شود، ایشان خواستار جلسه مشترک مسئولین و نمایندگان با مسئولین کشوری جهت حل مشکلات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شدند.

* –  آقای حمیدی بازرس رانندگان تاکسی به موضوع تاریخ مصرف کپسول  CNG که با پیگیری های فراوان هنوز به نتیجه نرسیده است و خواستار مساعدت شورا و شهرداری به رانندگان فعال شدند.

*-  آقای مهندس خانی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات رسانی رانندگان تاکسی شهر شریف آباد، ایشان به مشکل حمل و نقل این شهر اشاره و به افکار بزرگ و راه حل های اصولی و همچنین اسامی جهت حل مشکلات و مدیریت ضعیف در حمل ونقل و همچنین مکان نا مناسب ایستگاه تاکسی ها در شهر شریف آباد و جانمایی ایستگاه مناسب با تمام امکانات رفاهی شدند.

*-  حاج آقا حسن لی به موضوع جلسه مشترک با شهرداری بیدستان و تشکیل سازمان حمل و نقل مشترک بین دو شهر بیدستان و شریف آباد، جهت ساماندهی و ارائه خدمات  مناسب به رانندگان شدند و یا از ظرفیت حمل و نقل شهرهای همجوار از جمله: محمدیه و الوند با قزوین شدند.

  1. به استناد نامه شماره 1403/308/ ص مورخ 1403/01/29شهردار محترم، در خصوص افزایش کرایه تاکسی ها و مینی بوس ها با 40 در صد در جلسه مطرح و با اکثریت آراء تصویب شد. و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی سورای اسلامی شهر ارسال میگردد.
  2. مقرر گردید طبق لایحه مذکور 17 کیلومتر به تمام نقاط سطح شهر خدمات ارائه کردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.