بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 13 مرداد 99 جلسه کمیسیون حمل و نقل شورا با حضور اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل و جناب آقای مرادی مسئول محترم واحد حمل و نقل شهرداری تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
آقای قدوسیان انتقاداتی را به شهرداران سابق و حال و شوراهای دوره های قبل و حال در خصوص درخواست مکرر به حق شهروندان با موضوع عدم وجود ناوگان حمل و نقل عمومی منظم و منسجم در داخل شهر و بین شهری ،عدم وجود شرکت واحد اتوبوس یا مینی بوس یا میدل باس در شهر و عدم استقبال شرکت تعاونی های حمل و نقل بومی نمودند و همچنین افزودند افزایش نرخ کرایه ها قبل از ابلاغ شورا به شهرداری توسط رانندگان اقدام درستی نبوده است . ایشان همچنین عنوان نمودند که علی رغم اینکه این موارد بارها در طول دوره پنجم در کمیسیون حمل و نقل شورا و جلسات هیات رئیسه و صحن شورا در جلسات عادی،فوق العاده با حضور شهردار و مسئول حمل و نقل شهرداری مطرح و بحث و تبادل نظر گردیده که منتهی به نتیجه مطلوب نرسیده است . ایشان عدم همکاری رانندگان از جمله رانندگان مینی بوس با مجموعه مدیریت شهری را یکی از دلایل این موضوع دانستند و خواستار تصمیم قاطع مجموعه شهری برای صلاح شهر و شهروندان شدند.
در ادامه حاضرین نظرات خود را در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی مطرح نمودند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و عنوان گردید که آقای مرادی مسئول واحد حمل و نقل شهری نقاط قوت و ضعف حمل و نقل شهری را در جلسه بعدی با حضور شهردار محترم مطرح نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.