بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 23 مهر 98 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل،جناب آقای مرادی مسئول محترم واحد حمل و نقل شهرداری تشکیل شد.
جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز شد.
آقای احمد قدوسیان رئیس محترم کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شریفیه فرارسیدن اربعین حسینی را خدمت حاضرین تسلیت گفتند و در این رابطه مطالبی را بیان نمودند ،همچنین از زحمات جناب آقای مرادی در واحد حمل و نقل شهرداری تقدیر و تشکر نمودند .ایشان در ادامه به وظایف کمیسیونهای شورا از جمله کمیسیون حمل و نقل اشاره نمودند و عنوان نمودند که کمیسیون حمل و نقل شورا از کمیسیون های مهم و ضروری و کاربردی می باشد.
ایشان افزودند شهروندان محترم از جابه جایی مسافر مسیر شریفیه-قزوین و شریفیه-محمدیه و شریفیه-الوند انتقاد می نمایند و انتقاد شهروندان به جا می باشد و وظیفه شهرداری هم در راستای ایجاد و تشکیل ناوگان حمل و نقل عمومی منظم و کارآمد که رفاه و آسایش عموم مردم را در فراهم نماید می باشد.
همچنین ایشان از شهرداری خواستار استفاده از ظرفیت این کمیسیون حمل و نقل شورا جهت حل مشکلات حوزه حمل و نقل شهری شدند.
در ادامه اعضای کمیسیون و مسئول حمل و نقل در خصوص استفاده از مینی بوس و یا اتوبوس و یا میدل باس با توجه به ساختار فیزیکی و شهری شهر شریفیه بحث و تبادل نظر نمودند و مطرح گردید که در حال حاضر استفاده از مینی بوس در اولویت می باشد و وجود یک تعاونی و یا شرکت حمل و نقل مینی بوس جهت ساماندهی حمل و نقل شهر کمک شایانی در این حوزه می نماید.
مصوبه:
1- مقرر گردید شهردار محترم برای آخرین بار فراخوان عمومی حمل و نقل به اطلاع رانندگان نماید و نسبت به تشکیل جلسه در روز تعطیل با رانندگان محترم اقدام نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.