به حول و قوه الهی در مورخ 31 اردیبهشت 99 جلسه کمیسیون حمل و نقل شورا با حضور اعضای محترم کمیسیون،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم،جناب آقای مرادی مسئول محترم واحد حمل و نقل و جناب آقای مهندس علیپور کارشناس محترم واحد عمرانی شهرداری تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل شورا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین ، پیشاپیش روز جهانی قدس که از یادگاریهای بنیانگذار انقلاب اسلامی است را گرامی داشتند و به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره نمودند و آرزوی آزادی و رهایی هرچه زودتر قدس شریف را نمودند.ایشان در ادامه عید سعید فطر را تبریک گفتند و آرزوی سالی پر روزی و سلامتی و دوری از ویروس کرونا برای مسلمانان نمودند.
آقای مهندس علیپور گزارش مبسوطی از فضای بوستان بانوان و کاربریهای آن، پیشرفت کار از جمله مسیر دوچرخه سواری ، مسیر پیاده روی ، آلاچیق ها ، وسایل بازی و ورزش صبحگاهی ارائه نمودند.
در ادامه به مشکل تعدادی از شهروندان انتهای خیابان جهان آراء جنب بوستان مهدیه رسیدگی شد.
آقای قدوسیان مشکل برخی سرعت گیرها در سطح شهر که مورد اعتراض شهروندان نیز می باشد را مطرح نمودند.ایشان همچنین به مکانهای جدید که نیاز به سرعت گیر دارد اشاره نمودند و در خصوص محل نصب سرعت گیر با توجه به مکان ادارات خدمات رسان شهر از جمله آتش نشانی،اورژانس و غیره توضیحاتی ارائه نمودند .
آقای بهتویی به مشکل نبود تاکسی در اول صبح اشاره نمودند که موجب اعتراض مردم شده است که آقای مرادی از نظارت بیشتر برخط تاکسی های بین شهری خبر دادند ، آقای شهردار نیز دستور نظارت بیشتر بر رانندگان و حضور ناظر در خط تاکسی ها را دادند و همچنین با عنایت به عوارض ویروس کرونا از کمک به رانندگان دارای ناراحتی قلبی خبر دادند.
آقای مرادی از تشکیل شورای ترافیک با حضور نماینده شورای شهر،نماینده واحد عمرانی شهرداری،نماینده واحد حمل و نقل شهرداری و نماینده پلیس راهور خبر دادند که با توجه به نبود درخواست هنوز جلسه ای برگزار نشده است . ایشان همچنین افزودند که مصوبات شورای ترافیک شهر به شورای ترافیک شهرستان که متشکل از نمایندگان فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس راهور ، نیروی انتظامی و نماینده شورای ترافیک شهر و غیره ارسال می شود .ایشان همچنین عنوان نمودند که نصب سرعت گیر غیر استاندارد هزینه و تبعات زیادی برای شهرداری دارد که با توجه به پروژه روکش آسفالت معابر اعضای کمیسیون حمل و نقل در این خصوص بحث و تبادل نظر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.