بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 1 آبان 99 جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتوئی آغاز گردید.
آقای بهتوئی ریاست محترم کمیسیون ورزش و جوانان شورا شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی ، شهادت حضرت سکینه (س) و شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) را خدمت همه مردم مسلمان تبریک گفتند.
ایشان در ادامه به موضوع پیگیری ساختمان مجموعه ورزشی باستانی نیمه کاره از سوی آقای مهندس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان اشاره نمودند که با انتخاب پیمانکار در اسرع وقت اجراع خواهد شد.در ادامه خواستار رعایت شیوه نامه و دستورالعملهای بهداشتی از سوی مسئولین سالنهای ورزشی و اماکن ورزشی سطح شهر شدند . ایشان همچنین به موضوع کمبود سرانه ورزشی در منطقه کوی شهید رجایی که خواسته مردم محروم این منطقه می باشد اشاره نمودند و خواستار تسریع و پیگیری در نظر گرفتن مکان مناسب برای این امر شدند .آقای بهتویی به فضای ورزشی جنب سالن میثاق اشاره نمودند که مناسب برای احداث ساختمان هیاتهای ورزشی و سالن اجتماعات مناسب می باشد و در همین خصوص خواستار پیگیری و احداث این مکان بصورت مشارکتی از طریق مسئولین ورزش ، شورا و شهرداری شدند . ایشان افزودند با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی هیاتهای ورزشی نیمه فعال می باشد که امید است با پایان این دوره هیاتهای ورزشی در شهر فعال خواهند شد .
آقای قدوسیان به برنامه 6 ماهه دوم سال 1399 امور ورزش و جوانان شهر شریفیه را که توسط مسئول ورزش و جوانان شهر تدوین شده است و برخی برنامه ها نیز اجرا شده است اشاره نمودند و افزودند کمیسیون ورزش و جوانان در این برنامه ها همراه مسئولین ورزش و جوانان شهر گردد و مساعدتهای ویژه در قالب مکان و هزینه صورت پذیرد و به پیگیری ها از طریق مسئولین استان و استانداری در خصوص سالن ورزشی باستانی اشاره نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.