بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 15 تیر 99 جلسه با حضور اعضای محترم کمیسیون ورزش و جوانان شورا،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم،جناب آقای درویشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز،جناب آقای محسن بهتویی مسئول امور ورزش های روستایی شهرستان البرز،جناب آقای موسوی مسئول ورزش های کوهنوردی شهر شریفیه،جناب آقای جواد خمسه مسئول محترم امور ورزش و جوانان شهر شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی ریاست محترم کمیسیون ورزش و جوانان آغاز گردید.
آقای حسن بهتویی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک روز شهرداری و دهیاری ها و تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل شهرداری،دستور جلسه که بررسی زمین ورزش ضلع شمالی جاده قزوین – آبیک بوده است قرائت نمودند که به درخواست آقای خمسه برگزار گردیده است.ایشان همچنین نامه آقای خمسه درخصوص پیشنهاد تشکیل فرهنگی ورزشی توسط شهرداری را در جلسه مطرح نمودند و ضمن انتقاد از نحوه هزینه کرد در امور ورزش که پاسخگوی هزینه های بالای مسابقات ورزشی نمی شود از مشارکت شهرداری و اداره ورزش و جوانان و خیرین در برگزاری مسابقات و همچنین تشکیل باشگاه استقبال نمودند.
آقای خمسه ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین از زحمات اعضای شورای شهر و مسئولین ورزش شهر که در گذشته زحمات فراوانی کشیده اند تقدیر و تشکر نمودند،ایشان پیشنهاد خود مبنی بر تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی توسط شهرداری را هم باعث افزایش روحیه نشاط و شادابی در شهر دانستند و نیز مشارکت شهرداری در این خصوص باعث درک بهتر از شرایط مالی برگزاری مسابقات می گردد.ایشان در خصوص زمین ورزشی بالای جاده به تفاهم نامه شورای روستای وقت شریف آباد با اداره آب و اداره ورزش اشاره نمودند و از مغفول ماندن بندهای تفاهم نامه انتقاد نمودند.ایشان پیشنهاد نصب تابلو جهت مشخص نمودن فضای ورزشی برای زمین بالای جاده شدند.ایشان همچنین از پیگیری های خود مبنی بر انشعابات آب،برق و گاز برای این زمین خبر دادند و پیشنهاد نمودند مکانی جهت استقرار نگهبان و یا سرایدار در آن محل در نظر گرفته شود.ایشان همچنین خواستار افزایش روشنایی برای مسیر رفت و آمد زمین ورزشی در بالای جاده شدند.
آقای محسن بهتویی در خصوص مشارکت شهرداری در برگزاری مسابقات ورزشی در سالهای گذشته مواردی را مطرح نمودند و به هزینه های بالای برگزاری مسابقات ورزشی اشاره نمودند که سبب لغو برخی برنامه های ورزشی شده است . آقای بهتویی خواستار برگزاری جلسه ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت رسیدگی به مشکلات حوزه ورزش شهر شدند.
آقای حیدر محمد حسن لی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات آقای جواد خمسه خواستار حمایت بیشتر از ایشان شدند . ایشان همچنین پیشنهاد نمودند مسئولین سالن های ورزشی گزارشی از وضعیت درآمد و هزینه سالن ها به شورای شهر ارائه نمایند تا شورا عملکرد بهتری در حمایت از آنها داشته باشد . ایشان همچنین با اشاره به اینکه زمین ورزش بالای پاسگاه در سند بنیاد مستضعفان می باشد خواستار جدیت در حفظ این زمین برای ورزش شهر شدند.ایشان تعاملات شهرداری ،شورا و ورزش و جوانان و خیرین را باعث پیشرفت امور ورزش دانستند.در ادامه خواستار پیگیری تامین اعتبار مجموعه ورزشی باستانی شهر و استفاده از ظرفیت تمام جوانان شهر در امر ورزش شدند.
آقای درویشی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفتند. ایشان عنوان نمودند که برگزاری جلسه با شهرداری های شهرستان را در دستور کار خود قرار داده اند . ایشان همچنین گزارشی از پیشرفت ورزش در شهرستان البرز مخصوصا شهر شریفیه که در کشور چشمگیر بوده است خبر دادند. ایشان در خصوص تامین اعتبار و هزینه کرد در سالنهای ورزشی،مشارکت شهرداری ها در برگزاری مسابقات ورزشی و ایجاد مکان ورزشی در کوی شهید رجایی شریفیه توضیحاتی ارائه نمودند.
شهردار محترم ضمن تقدیر و تشکر از لطف و محبت حاضرین به مناسبت روز شهرداری و دهیاری ها در خصوص مالکیت زمین ورزشی بالای جاده قزوین – آبیک عنوان نمودند که این زمین در ابتدا در سند بنیاد مستضعفان بوده است سپس از طریق مزایده عمومی به شرکت تعاونی واگذار گردیده است و این شرکت نیز به دلیل مشکلات مالی و با دستور قضایی جهت تامین بدهی های خود این زمین را به شخص ثالثی فروخته است و این زمین اکنون در مالکیت شخص حقیقی می باشد و همین موضوع تصمیم گیری در خصوص این زمین را پیچیده نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.