مبس الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 5 فروردین 1400 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر و تعدادی از فعالان ورزشی شهر تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.
آقای قدوسیان عید نوروز و آغاز سال 1400 هجری شمسی را خدمت حاضرین تبریک و تهنیت گفتند و سال پربرکت و پرروزی همراه با سلامتی و موفقیت آرزو نمودند .ایشان میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفتند.ایشان همچنین پیشاپیش میلاد حضرت حجت بن الحسن (عج) و عید نیمه شعبان تبریک گفتند.
ایشان در ابتدا از آقای مهندس اسفروینی جهت تعویض عکس شهدای بلوار امام علی (ع) تقدیر و تشکر نمودند . سپس از آقای مجید کردی جهت مدیریت شبکه مجازی و انعکاس اخبار و مصوبات شورا و شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.ایشان در ادامه به افزایش بودجه شهرداری و درآمد آن از محل ارزش افزوده اشاره نمودند.سپس به اهمیت ورزش و جوانان اشاره نمودند و ضمن ارائه مطالبی در این خصوص به مشکل ساختمان باستانی که بصورت نیمه کاره رها شده پرداختند که با وجود قول مساعد مسئولین ورزش استان و شهرستان این امر نیازمند پیگیری از ناحیه شورا و شهرداری و اداره ورزش می باشد.
آقای محسن بهتویی گزارشی از مشکلات سالن های ورزشی از جمله روشنایی آنها ارائه نمودند .
اعضای کمیسیون از خدمات جناب آقای حسن یاوری شکیب مسئول ورزش و جوانان شهر تقدیر و تشکر نمودند و از حمایت ویژه کمیسیون ورزش و جوانان شورا از ایشان خبر دادند .
آقای بهتویی خواستار معرفی یک نماینده از سوی مسئول ورزش و جوانان بعنوان معاون یا دبیر جهت پیگیری در زمان نبود ایشان و کمک به ایشان شدند و خواستار حمایت ویژه شورا وشهرداری از ورزش و کمک به برگزاری مراسمات و مسابقات ورزشی توسط شهرداری شدند . ایشان همچنین خواستار فعال شدن هیاتهای اسکیت و دوچرخه سواری و بقیه هیاتها شدند و خواستار پیگیری مصوبه قبلی مبنی بر تشکیل کمیته ورزشی فرهنگی شهرداری شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.