” بسم الله الرحمن الرحیم “

به حول و قوه ی الهی، جلسه ای باحضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم، معاون شهردار و فرمانده حوزه بسیج شهید مطهری تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اهل بیت ( ع )، از عوامل برگزار کنندگان تجمع عاشورایی و حضور هیاتهای مذهبی در این مراسم تقدیر و تشکر نمودند.  

*-  آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، عنوان نمودند، کسانی که باعث برهم زدن اتحاد و همدلی شورا و شهروندان در شهر می شوند. شورای اسلامی شهر به شدت با برهم زنندگان برخورد خواهد نمود.

* –  حاج آقا حسن لی ضمن عرض تسلیت شهادت امام سجاد ( ع ) به نقاط قوت و ضعف مراسم از جمله، کیفیت نا مناسب صوتی، ایشان خواستار تهیه یک سیستم صوتی مناسب از سوی شهرداری  شدند. ایشان به روشنایی مراسم اشاره و خواستار رعایت این موضوع شدند. و همچنین در انتخاب مادحین نیز باید دقت بیشتری شود و جلسات مراسم نیز چند ماه قبل از آن برگزار گردد.

*-  آقای بهتویی خواستار اتحاد و همدلی اعضاء شورا ، شهرداری و شهروندان شدند.

*-  آقای نظری از شهردار محترم و مسئولین خدمات شهری و کارگران زحمتکش در ایام محرم جهت نظافت و رفت و روب سطح شهر تقدیر و تشکر نمودند.

*- آقای رضایی فرمانده محترم حوزه مقاومت شهید مطهری، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم، ایشان گزارشی از مراسم تجمع عاشورایی، انتقادها و پیشنهادات درخصوص مراسمات ، به سوالات همکاران شورا پاسخ دادند. ایشان در خصوص مداح مراسم بیان نمودند که باید چند ماه قبل برنامه ریزی صورت گیرد. لذا با توجه به زمان بسیار اندک برگزاری مراسم،  از لحاظ سیستم صوتی و امکانات دچار مشکل شدیم. و با توجه به وجود تعداد زیاد رزمندگان در شهر، ایشان خواستار برپایی همایش رزمندگان در 31 شهریورماه، جهت تقدیر و  قدردانی از آنها شدند.

*-  آقای نظری خواستار تغییر روز مراسم تجمع عاشورائیان شدند.

*-  آقای علویری خواستار مکان ثابت جهت مراسمات شدند.و همچنین تهیه ابزار و سیستم صوتی برای مراسمات شدند. ایشان در خصوص مراسم همایش رزمندگان بیان نمودند که باید جلسات تخصصی دیگری برگزار گردد.

* – آقای مهندس خانی ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و تلاش تمامی عوامل در مراسم تجمع، نقاط ضعف و قوت از جمله؛ دکلمه خوانی و مجری گری، جایگاه و سخنرانی که از نقاط قوت بوده و مداحی، دعوت از هیاتها و زمان اندک از نقاط ضعف مراسم بود. حاج آقا حسن لی پیشنهاد نصب سیستم صوتی در بوستان یاس جهت مراسمات ملی و مذهبی شدند. *- جمع بندی ؛ زمان و هماهنگی  جلسات حداقل  3 ماه قبل از مراسم تصمیم گیری گردد.  در انتخاب مداح، سیستم صوتی، روشنایی و پذیرایی دقت بیشتری گردد و در تمام هیاتهای مذهبی، ائمه جماعات و از تمامی ظرفیت های شهر استفاده گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.