” بسم الله الرحمن الرحیم “

به حول و قوه ی الهی، جلسه ای باحضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره رزمندگان، آزادگان، جانبازان و شهداء،  هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

*- شهردار محترم نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، توضیحات لازم از اراضی 13 هکتاری و همچنین توافقات این اراضی، خواستار مراجعه کشاوزان به مراجع قضایی، تشکیل پرونده و ادامه کار بصورت قانونی شدند.

*- در ادامه با حضور تعدادی از کشاورزان درخصوص اراضی انتهای باغ اربابی و جنب رودخانه که تداخل در اسناد کوثر ایجاد نموده و به پروژه شهرداری اعتراض کرده اند. که مقرر شد شورا و شهرداری از مسئولین سازمان اقتصادی کوثردر جلسه آینده دعوت بعمل آورند. تا نسبت به اصلاح اسناد اقدام نمایند.

*- در ادامه شهردار محترم خواستار معرفی، کارشناس جهت نقشه برداری اراضی مذکور، برای تعیین بستر رودخانه و معابر این اراضی شدند. تا نسبت به توافق اقدام گردد.

در پایان به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد.

*- در انتهای جلسه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم در مسجد حضرت مهدی ( عج ) جهت دیدار، پرسش و پاسخ به شهروندان، حضور پیدا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.