به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم و مسئول مالی شهرداری، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.
*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران شورا، شهردار، پرسنل خدوم و زحمت کش شهرداری در برگزاری با شکوه انتخابات و تشویق مردم در پای صندوق های رای، مطالبی را بیان نمودند. ایشان به موضوع جلسه اشاره و خواستار توضیحات مسئول مالی شهرداری درخصوص پروژه های عمرانی سال آینده شدند و در ادامه بیان نمودند که امیدوارم در شش ماهه اول سال 1403 به اتمام برسند.
*- حاج آقا حسن لی نیز ضمن تشکر به حاضرین جلسه، ایشان از تمامی عوامل برگزار کنندگان انتخابات تشکر نمودند و به منتخبین مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تبریک عرض نمودند. در ادامه ایشان خواستار ارائه تمام آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل ها در مورد تعرفه و عوارض و همچنین بودجه از سوی شهردار و رئیس شورا به دفتر شورا و همچنین ارسال لوایح به کمیسیون های مربوطه شدند. و همچنین در تنظیم بودجه با توجه دستورالعمل رعایت پنج ساله بودجه شهرداری در بودجه امسال شدند. و در خصوص پروژه های عمرانی ایشان خواستار تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره شدند.
*- شهردار محترم نیز ضمن تشکر از مردم و حضور پر شور در پای صندوق های رای و تقدیر از تمامی عوامل اجرایی و پرسنل خدوم شهرداری، مطالبی را بیان نمودند. در ادامه ایشان به موضوع جلسه و افزایش 40 درصدی بودجه و همچنین برنامه 5 ساله و طرح بازارچه در بودجه برای درآمدزایی شدند.
*- آقای رشوند نیز توضیحاتی ارائه و به سوالات همکاران شورا پاسخ دادند.
*- آقای بهتویی خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام و همچنین پیش بینی اعتبار برای پروژه های مذکور شدند.
*- آقای نظری به موضوع جشنواره هندوانه اشاره و خواستار برگزاری این جشنواره در شهر شدند.
*- در ادامه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر خواستار تکمیل پروژه ساختمان کتابخانه عمومی و پل اتصال خیابان میرزای شیرازی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.