موضوع کمیسیون:  بررسی مشکل انشعابات دامداران  و لوایح شهرداری

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران، تعدادی از دامداران، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، تبریک به مناسبت  میلاد با سعادت حضرت معصومه ( س ) دهه کرامت،  به موضوع جلسه، لوایح ارسالی از سوی شهرداری اشاره و همچنین به مشکل تعدادی از شهروندان درجلسه درخصوص مشکل آب باغداران، ایشان خواستار پیگیری از سوی اداره آب منطقه ای و شورای کشاورزان جهت حل این مشکل  شدند.

*-  آقای علویری  ضمن تماس تلفنی با رئیس منابع آب شهرستان به مشکل آب باغداران اشاره و گزارشی را ارائه نمودند.

*- آقای مهندس خانی  به موضوع  برنامه ریزی در تمامی کارها و پروژه ها توسط تمامی واحد های شهرداری اشاره و خواستار ارائه برنامه از سوی شهردار محترم به صورت فصلی و یا 6 ماهه شدند.  ایشان  در ادامه از شهردار محترم و عوامل اجرایی آن در سطح شهر به جهت پروژه های عمرانی تقدیر و تشکر نمودند.

*- اعضاء محترم کمیسیون خواستار ارائه عملکرد، برنامه ها و پیشنهادات هر یک از واحد های شهرداری شدند. که در صورت عملیاتی بودن برنامه ها و پیشنهادات از سوی شورا و شهرداری تجلیل به عمل خواهد آمد.

*-  حاج آقا حسن لی ضمن تبریک به مناسبت  میلاد با سعادت حضرت معصومه ( س ) دهه کرامت  و روز دختر، در مورد مقام حضرت معصومه ( س ) مطالبی را بیان نمودند. ایشان به موضوع مدیریت جلسات و قوانین مرتبط شورا و همچنین وظایف اعضاء شورا و نحوه تشکیل کمیسیونها، خواستار اعلام موضوع جلسه، یک روز قبل از تشکیل جلسه شدند، و در ادامه به اهمیت پروژه  بلوار غربی اشاره و خواستار همفکری و پیگیری اعضاء شورا و شهرداری به پروژه مذکور شدند.    

*- اعضاء محترم کمیسیون درخصوص مسائل فنی و تاسیساتی بلوار غربی شهر بحث و تبادل نظر نمودند.

1 –  مقرر گردید هریک از واحد های شهرداری و همچنین شهروندان محترم، که دارای برنامه و پیشنهاد عملیاتی می باشند به شورای اسلامی شهر ارائه نمایند. که در صورت عملیاتی بودن هر کدام از  طرح ها،  که دارای توجیه عملیاتی، اجرایی و برنامه محور باشند. از سوی شورا و شهرداری تجلیل به عمل خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.