موضوع کمیسیون:  پروژه بلوار غربی و شرقی شهر شریفیه   

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، به موضوع مدیریت شهری و همایش های برگزار شده از جمله: یادواره شهداء ، روز ملی شوراها، همایش پیاده روی خانواده ، آذین بندی سطح شهر در مناسبتها و نصب المان ها اشاره نمودند.  ایشان به پایین بودن سرعت پروژه  بلوار غربی شهر، اشاره و خواستار پیگیری شهردار محترم از عوامل اجرایی در این موضوع شدند. و همچنین درخصوص پروژه های تحویل موقت در دوره ششم خواستار تحویل اسناد و مدارک به کمیسیون عمران شدند. و همچنین درخصوص مجوز بهره برداری از رودخانه ها خواستار توضیح شهردار محترم در جلسه آینده شدند. در ادامه به موضوع کمربندی غربی و اهمیت آن در حمل و نقل شهری اشاره و به مدارک ارسالی از سوی شهرداری جهت پروژه مذکور مطالبی را بیان نمودند.

* – آقای بهتویی ضمن  تبریک میلاد امام رضا( ع) خواستار تسریع در پروژه ها در فصل کاری شدند. ایشان به پروژه کمر بندی غربی و دسترسی به بلوار بهشتی و همچنین راه اندازی قبل از بارندگی شدند. در ادامه ایشان بیان نمودند که در بازدیدها  شهردار محترم و پرسنل عمرانی حضور داشته باشند.

* – آقای نظری به بازدید میدانی خود و نماینده آبفا از کمر بندی غربی، تاسیسات موجود و همچنین مناطق باقیمانده فاضلاب شهری اشاره و گزارشی را ارائه نمودند.

*-  آقای علویری ضمن تبریک ایام،  به موضوع همکاری ادارات خدمات رسان، اداره آب، برق و گاز  در اجرای کمربندی غربی شهر و تسریع در اجرای رمپ خروجی و دیوار کشی رودخانه با هماهنگی آب منطقه ای مطالبی را بیان نمودند.

* – در ادامه آقای مهندس خانی  به موضوع احداث دیواره شرقی پل و مکاتبه با راه آهن جهت مشارکت اشاره و مطالبی در این زمینه بیان نمودند.

1 –  مقرر گردید شهردار محترم و واحد عمرانی نسبت به پیاده سازی نقشه پل غربی بر روی زمین اقدام و نسبت به اقدامات بعدی جهت اجراء تصمیم گیری گردد. ( زمان یک هفته ).

2-  مقرر گردید مکاتبات با ادارات خدمات رسان از جمله؛ اداره آب و فاضلاب، گاز و مخابرات اقدامات لازم جهت جابجایی تاسیسات توسط شهردار محترم و رئیس محترم شورای اسلامی شهر صورت پذیرد و از محل پروژه توسط مسئولین فوق بازدید میدانی انجام گیرد.

3 – مقرر گردید استعلامات لازم از راه آهن جمهوری اسلامی ایران،  جهت پل های آبرو، زیر راه آهن از لحاظ ریشه های پل،  نوع سازه و حجم آب توسط اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم انجام پذیرد.

*- در پایان از مسیر کمر بندی غربی شهر بازدید بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.