موضوع کمیسیون:  بررسی مشکلات شهری  

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران، تعدادی از بانوان شهر، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، به موضوع حمل و نقل عمومی، معابر عمومی و ایجاد کمر بندی های شرقی و غربی، میرزای شیرازی و پل اتصال خیابان مذکور اشاره  و مطالبی را بیان نمودند. ایشان در ادامه به راه حل های ایمن در حمل و نقل، آسان  از جمله؛  1 –  ایجاد حمل و نقل عمومی 2 – دسترسی آسان و سریع در مواقع بحران از قیبل؛ سیل، زلزله و آتش سوزی مطالبی را عنوان نمودند.

 *- در ادامه ایشان در خصوص رفع مشکلات عمده منطقه مهاجرانی ( شهید رجایی )  از جمله؛ 1 –  پیگیری جهت اجرای رودخانه 2 –  پیگیری اجرای تیربرق جهت روشنایی منطقه مذکور 3– اجرای طرح مطالعاتی برای رفع آبگرفتگی معابر  و برطرف شدن خطرات برای ساکنین منطقه. در ادامه ایشان به دیوار بتنی  پیش ساخته اجراء شده توسط راه آهن که با پیگیری های مستمر اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهرداری به سرانجام رسید اشاره و دیوار راه آهن را ((  دیوار زندگی  )) توصیف نمودند.  ایشان به تلاشهای اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهرداری در خصوص مستقر شدن اورژانس در شهر اشاره و از پیگیریهای شورا و شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

* – آقای علویری بیان نمودند که وظایف شورا در بحث ، مشارکت و ممنوعیت در کمک به سازمانها وظایف شهرداری ها واحد خدمات عمرانی و خدمات ر فاهی و اجتماعی و فضای سبز مطالبی را بیان نمودند.

*- حاج آقا حسن لی نیز به پیگیری های شورا و شهرداری در امر مشکلات شهری و همچنین وظایف شورا و شهرداری در پاسخگویی به مشکلات شهروندان مطالبی را بیان نمودند. و خواستار پیگیری از سوی مردم در امر مشکلات سطح شهر شدند.

*- در ادامه تعدادی از حاضرین گزارشی از مشکلات  شهر از جمله: 1 حمل و نقل عمومی 2 –  مشکلات آب در برخی مناطق شهر 3 مشکلات نانوایی ها 4 –  نبود سرانه آموزشی در برخی مناطق سطح شهر. 5 –  نبود امنیت در شهر. 6-  مشکلات آب در برخی مناطق شهر 7 –  مشکلات مزار شهداء. اشاره و مطالبی را بیان نمودند.

*-  در ادامه اعضاء شورای اسلامی شهر از قول مساعد جهت پیگیری به مشکلات فوق از طریق ادارات مربوطه و شهرداری خبردادند.

1 مقرر گردید شهردار محترم جهت هماهنگی با کلانتری 14  شریفیه جهت استقرار نیروی انتظامی در بوستان یاس برای برخورد با موتور سواران و ورود سگ به بوستان اقدامات لازم را مبذول نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.