موضوع کمیسیون: 1- ارائه بیلان کاری پروژه های قبلی.2- پروژه های در دست اقدام. 3-لایحه خدمات شهری.  4- برنامه های آتی شهرداری  

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران و مسئول خدمات شهری تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

* –  آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، به موضوع جلسات و دیدارهای مردمی در مساجد شهر، خواستار امید آفرینی برای شهروندان در تمامی زمینه ها توسط شورا و شهرداری با خدمت صادقانه شدند. و با توجه به بیلان کاری توسط شهردار محترم و عدم حضور ایشان در جلسه، خواستار حضور شهردار محترم در روزهای یکشنبه و چهارشنبه در جلسات شورا و با حضور معاونین عمرانی، فنی و خدمات شهری و معاون شهردار شدند.

*- در ادامه  اعضاء محترم کمیسیون چند سوال و درخواست از شهرداری داشتند. قبل از جلسه با مساجد سطح شهر، بررسی نقاط ضعف، عملکرد ها و همچنین مشکلات هر منطقه در تمامی موضوعات مرتبط با آن منطقه صورت پذیرد.

*-  آقای کاظمی مسئول خدمات شهری توضیحات لازم درخصوص مناقصه خدمات شهری ، فضای سبز، تعداد نفرات، هزینه ها ارائه و به سوالات همکاران پاسخ دادند.

*-  آقای بهتویی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شهری و کاشت گل خواستار جمع آوری نخاله ها و زباله ها در معابر شهر شدند.

* –  آقای نظری نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین خدمات شهری به جهت رضایت مسئولین شبکه بهداشت شهرستان، خواستار وجین علف های هرز در داخل رودخانه و کنار جداول شدند.

*-  حاج آقا حسن لی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شهری خواستار نظارت بیشتر شهردار محترم و مسئول خدمات شهری در سطح شهر بر معابر شهری با برنامه ریزی دقیق شدند.

*- آقای مهندس خانی؛ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای خدمات شهری، خواستار رسیدگی بیشتر در سطح شهر از جمله رودخانه شرقی و کمربندی شرقی شدند. 

*=  آقای علویری ضمن تشکر از زحمات مسئولین خدمات شهری  و بکار گیری نیروهای ویژه در خدمات شهری خواستار نظارت بیشتر در این امر شدند.

*-  آقای نظری پیشنهاد شستشوی تمامی قبور مزار آرامستان شهر، توسط پرسنل شهرداری با استفاده از کارواش جهت صرفه جویی در مصرف آب شدند.

*- آقای مهندس خانی به موضوع بلوار غربی، مشاور طرح ، راه آهن، انبار مخابرات اشاره و خواستار توضیح شهردار محترم در این زمینه شدند ایشان در ادامه بیان نمودند که پیاده روسازی خیابان گلستان و روکش آسفالت این خیابان در اولویت شهرداری قرار گیرد.

*- در ادامه اعضاء محترم کمیسیون درخصوص بلوار غربی ، پل آن و مسائل راه آهن و مشاور  با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند.

*-  آقای نظری درخصوص مباحث فنی، انشعابات، موانع و جلسات برای پل روگذر موافقت نمودند.

*-  آقای علویری نیز خواستار تصمیم کار و با روگذر موافقت نمودند.

*- آقای بهتویی نیز ضمن توضیحات فوق با روگذر موافقت نمودند.

* – آقای مهندس خانی به موضوع رمپ های ورودی و خروجی بصورت زیرگذر اجراء و دسترسی به جاده اصلی و قزوین بصورت رو گذر انجام گردد.

* –  حاج آقا حسن لی به هزینه پل روگذر و زیرگذر اشاره و خواستار آنالیز قیمت کامل طراحی ها شدند.

1- مقرر گردید شهردار محترم نسبت به تهیه یک کارواش جهت شستشوی تمامی قبور آرامستان شهر،  با توجه به صرفه جویی در مصرف آب  و نظافت کلی مزار و رضایت مندی مردم اقدام نماید.

2-  در خصوص پل غربی تصمیمات ذیل اتخاذ گردید. مقرر شد شهردار محترم نسبت به آنالیز قیمت پل غربی توسط مشاور محترم با دو گزینه1 –  روگذر کامل 2 زیر گذر و روگذر تهیه و به جلسه آینده شورای اسلامی شهر ارائه نمایند.

3- به استناد نامه شماره 1952 /1402/ ص مورخ 04 /05 /1402 شهردار محترم؛  با توجه به نامه شماره 1502/ 1402 مورخ 02/ 05/ 1402 واحد خدمات شهري مبني بر برآورد هزينه رفت و روب ،  نگهداري فضاي سبز شهري،  اين شهرداري در نظر دارد با اعتباري بالغ بر 000/ 000/ 000/ 120 ريال امر رفت روب و حفظ و نگهداري فضاي سبز شهر در سال 1403-1402 را از طريق مناقصه عمومي و به صورت حجمي به پيمانكاران واجد شرايط داراي صلاحيت واگذار نمايد. که در جلسه مطرح و با اتفاق آراء به تصویب رسید و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.