موضوع کمیسیون: بررسی مشکلات پروژه پل اتصال خیابان میرزای شیرازی

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

* –  آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شهر غزه و به شهادت رسیدن جمعی از کودکان معصوم و زنان بی گناه،  مطالبی در این زمینه بیان نمودند. در ادامه ایشان درخصوص نحوه مدیریت شهری که نیازمند آگاهی، علم، دانش و استفاده از مشاورین مجرب جهت پیشبرد اهداف شورا و شهرداری و همچنین بالابردن آگاهی آنها شدند. و درخواست برگزاری کلاسهای مشاوره ای و آموزشی در بحث های توافقات، طرح جامع و … جهت مجموعه شورا و شهرداری شدند.

*-  آقای نظری خواستار استفاده از توان مشاورین در حوزه های مختلف در شورا و شهرداری مخصوصا توافقات شدند.

*- در ادامه آقای مهندس خانی؛ گزارشی از پروژه های عمرانی و همچنین نحوه نظارت شورا  در اجرای پروژه ها،  مخصوصا پروژه آسفالت توسط شهرداری و واحد عمرانی،  و همچنین ضعف در نظارت و روند اجرایی پروژه ها، از سوی شهرداری، مطالبی در این خصوص بیان نمودند.

*-  آقای علویری نیز خواستار تقویت بدنه شهرداری در زمینه های عمرانی، حقوقی و استفاده از مشاورین عملیاتی و همچنین داشتن نظم کاری در پروژه ها شدند.

*-  آقای بهتویی نیز خواستار تقویت بدنه شهرداری و استفاده از مشاورین مجرب در شورا و شهرداری و همچنین تقویت روابط عمومی شهرداری در انعکاش پروژه ها شدند.

*- حاج آقا حسن لی نیز خواستار آنالیز عملکرد شهردار در این ایام شدند. و با توجه به اهداف شهر، شهرداری و شورا در جلسه با دکتر رجحانی، خواستار استفاده از ظرفیت استانی جهت ادامه پروژه ها، استفاده از مشاورین، تقویت بدنه شهرداری و تغییر مدیریت شهری شدند. که اینکار باعث تقویت مجموعه شهرداری خواهد شد. در ادامه ایشان در خصوص اعتراض مردمی در مورد 1- حمل و نقل عمومی  2- خدمات شهری،  به شهردار محترم تذکر شفاهی دادند که مقرر شد، در جلسه آینده حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.