موضوع کمیسیون: لوایح شهرداری

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران، شهردار محترم،  و تعدادی از شهروندان، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

* –  آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خسته نباشید به همکاران محترم شورا،  خیر مقدم به حاضرین و تبریک به مناسبت روز جهانی معلولان، ایشان به وظایف مدیریت شهری در بررسی و پیگیری مشکلات مردمی و سطح شهر که شهروندان با مشکل روبرو هستند. اشاره و به مشکل آب گرفتگی در برخی مناطق شهر از جمله؛ و الفجر ها و  خیابان مسجد جامع که باید مدیریت شهری برنامه مدون و قوی داشته باشد،  در ادامه ایشان به درخواست تعدادی از شهروندان منطقه چمران جوی نهر آب میان والفجر ها به مشکل سرریز شدن فاضلابهای شهری و خیابانها و نداشتن پل. اشاره و مطالبی دراین زمینه بیان نمودند.

*- شهردار محترم نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین در بکارگیری کارشناس جهت طرح مطالعاتی آبهای سطحی شهر از جمله؛ خیابان شهید چمران و کارهای فرهنگی جهت هدایت آبهای فاضلاب به اگوی شهری جهت حل مشکل خبر دادند.

*-  آقای بهتویی نیز خواستار همکاری و مساعدت مردم جهت نصب فاضلاب شهری شدند.

*- آقای نظری گزارشی از مشکلات این مسیر و اقدامات انجام شده از تاسیس شهرداری تاکنون در این مسجد ارائه نمودند.

*-  در ادامه آقای مهندس خانی گزارشی از نحوه اجرای شبکه گذاری جهت هدایت آبهای سطحی منطقه مهاجرانی  ( شهید رجایی ) و خیابان شهید چمران ارائه نمودند.

*-  آقای علویری نیز خواستار تعیین و تکلیف خیابان انتهای مسجد جامع شدند.

*-  اعضاء محترم کمیسیون درخصوص شبکه گذاری و هدایت آبهای سطحی با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند.

1- مقرر گردید، شهردار محترم نسبت به ترمیم جداول کف و اصلاح پل های منطقه چمران و والفجر 18 اقدام و در ادامه نسبت به طرح هدایت آبهای سطحی توسط مشاور اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.