موضوع کمیسیون: بررسی مشکلات پروژه های عمرانی سطح شهر

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

* –  آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خسته نباشید به همکاران محترم شورا، تبریک پیشاپیش به مناسبت شب یلدا و تجلیل از مقام شهید تندگویان، گرامیداشت روز وحدت حوزه، دانشگاه و سالروز شهادت دکتر مفتح، مطالبی را بیان نمودند.

در ادامه ایشان به بیان اتفاقات و حوادث کشور از جمله: شهادت 11 نفر از سبز پوشان نیروی انتظامی توسط تروریست های کور دل مطالبی را بیان نمودند.

*- اعضاء محترم شورا نیز به وظیفه ذاتی خود و نظارت بر تمامی امور شهر و اهتمام جدی بر روند کارها و پروژه های عمرانی با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند. در ادامه ضمن انتقاد از برخی اقدامات مدیریت شهری از جمله: ساخت و ساز غیر مجاز و نداشتن طرح، برنامه ، کمیسیون ماده 5 و کوتاهی مشاور طرح، خواستار جوابگوی مدیریت شهری شدند. و همچنین   در خصوص ادامه پروژه پل اتصال میرزای شیرازی و رودخانه شرقی، اعضاء محترم کمیسیون خواستار تسریع این موضوع و پیگیری توسط شورا و شهرداری از سوی مسئولین مربوطه شدند.

*- آقای بهتویی خواستار حضور مسئولین خدمات شهری در جلسه، جهت بررسی مشکلات وجوابگوی سوالات همکاران شدند.

*-  آقای علویری ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، خواستار پیگیری اعضاء شورا از مدیریت شهری در خصوص بررسی مشکلات شهری جهت پاسخگویی به شورا از جمله: اضافه کاری پرسنل بدون حساب، کتاب و عمل به قانون را ملاک کار شورا  اعلام نمودند.

1-  مقرر گردید شهردار محترم و واحد عمرانی در جلسه روز چهارشنبه مورخ 29/09/ 1402 شورای اسلامی شهر حضور داشته و به سوالات همکاران پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.