موضوع کمیسیون: بررسی مشکلات پروژه پل میرزای شیرازی

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران،  شهردار محترم و کارشناس عمرانی شهرداری، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

* –  آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای همکاران شورا در تمامی برنامه های شهری، خیرمقدم به حاضرین، ایشان خواستار توضیحات مشکلات شهروندان شدند. در ادامه ایشان خواستار استعلام از اداره راه و ترابری جهت اعلام حریم برای آسفالت کوچه اقاقیا شدند.

*- تعدادی از شهروندان ساکن خیابان شهریار، کوچه اقاقیا به مشکل آسفالت ورودی کوچه و وضعیت نامناسب ضایعات ماشین آلات و مشاغل مزاحم کنار جاده و همچنین موشهای مزاحم اشاره نمودند.

*-  شهردار محترم از طعمه گذاری موشها و اخطار جهت جمع آوری مشاغل مزاحم در ورودی شهر و پیگیری آسفالت ورودی اقاقیا گزارشی ارائه نمودند.

*- در ادامه اعضاء محترم کمیسیون در خصوص واگذاری اشعاب موقت ، با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند.

1-  مقرر گردید شهردار محترم، استعلامات لازم از دفتر امور شهری استانداری انجام نماید.  

*-  در ادامه آقای مهندس خانی به موضوع پروژه پل اتصال خیابان میرزای شیرازی اشاره و تقدیر و تشکر از تمامی زحمت کشان این پروژه، مشکلات، ضررها و زیان های  این پروژه، کسب تجربه در ادامه پروژه، طرح مطالعه و برآورد هزینه تامین اعتبار، شرایط عمومی، خصوصی پیمان و همچنین جایگاه شورا در کمیسیون های تحویل کجا قرار دارد و همچنین برخورد قانونی با پیمانکار پروژه شدند. در ادامه ایشان بیان نمودند که پروژه مذکور با صرف و صلاح شهرداری و سرعت کار پروژه مد نظر قرار گیرد.

1- مقرر گردید از مسئولین سازمان همیاری شهرداریها جهت بازدید از پل اتصال خیابان میرزای شیرازی و تصمیم گیری نهایی انجام پذیرد.

2- مقرر گردید درخصوص پروژه پل و بلوارغربی شهر روز چهار شنبه بحث و تبادل نظر گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.