موضوع کمیسیون:  ویروس اومیکرون

مشروح جلسه: به حول قوه الهی با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان، شهردار محترم، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

در ابتدای جلسه آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن خداقوت به پرسنل بهداشت، از همکاری و خدمات آنها تقدیر و تشکر نمودند.

 آقای آیت نظری اصل، ریاست محترم کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر، نیز ضمن سلام و خسته نباشید به پرسنل زحمت کش مرکز بهداشت، به میزان واگیری اومیکرون، همکاری شهروندان و همچنین در خصوص مشکلات مرکز بهداشت و ازدهام مردمی مطالبی را بیان نمودند.

خانم دکتر بنی هاشمیان ریاست محترم مرکز بهداشت و درمان شهر شریفیه به سرایت بالای اومیکرون و تعداد مراجعات بالا به این مرکز و علائم شبیه سرماخوردگی و واگیری بیشترکودکان و لزوم واکسیناسیون دوز دوم و سوم و همچنین واکسیناسیون 9 الی 12 سال در مرکز و نیز عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر اشاره و خواستار اطلاع رسانی از سوی شورا و شهردار شدند.

آمار کلی 2617  مبتلا از ابتداء تاکنون و 30 نفر در هفته جاری، کل فوتی ها 38 نفر و شروع 38707 نفر واکسیناسیون دوز اول 15710 ، 15407 دوز دوم و دوز سوم 7203 – 18206 واجد شرایط واکسن که 15710 نفر واکسن نزده اند. و نیز برخی مشکلات از جمله عدم هماهنگی رابطین بهداشت و عدم رعایت از سوی مردم ، خواستار اطلاع رسانی در خصوص ساعت تزریق  8 صبح الی 13 در شبکه های مجاز ی شدند.

در ادامه اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم؛ از قول مساعد جهت همکاری و استقرار یک نفر نیرو از ساعت 10 صبح الی 12 و همچنین صندلی برای شهروندان و همچنین جهت نوبت دهی برای مراجعین شدند.

خانم دکتر بنی هاشمیان ریاست محترم مرکز بهداشت و درمان شهر شریفیه، از همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تقدیر و تشکر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.