موضوع کمیسیون: بحث و تبادل نظر در خصوص امور فرهنگی شهر

مشروح جلسه: به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون حقوقی ، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و جناب آقای مهندس سیدتقی فلاح امینی شهردار محترم شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.

آقای احمد قدوسیان رئیس محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی به بند2 ماده3 دستورالعمل شرح وظایف ترکیب و چگونگی اداره کمیسیونهای شوراهای اسلامی شهر مصوب 10 / 12 85 شوراهای عالی استان ها اشاره نمودند که مقرر می دارد سایر شهر ها دارای دو کمیسیون فرهنگی و حقوقی و اجتماعی می باشد که در این کمیسیون  به مباحث فرهنگی و اجتماعی و حقوقی شهر شریفیه و خدمات انجام شده در شهر می پردازد از جمله نصب المانها در میادین و برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد و استفاده از سخنرانی یکی از بزرگان استان جهت روشنگری در جلسه شورا می باشد.

آقای مهندس فلاح امینی در خصوص نصب المان هندوانه عنوان نمودند که شهرداری 2 نقطه را در نظر دارد که نیاز به بررسی بیشتر دارد . همچنین در خصوص اطلاع رسانی و نصب بنر فرهنگ راه آهن نیز پیشنهاداتی را مطرح نمودند . ایشان همچنین به بحث انتخابات و حضور مردم در پای صندوق رای اشاره نمودند . ایشان افزودند با توجه به گزارشات رسیده میزان استفاده از ماسک توسط شهروندان و کسبه پائین می باشد که نیازمند اطلاع رسانی بیشتر می باشد. آقای فلاح امینی در خصوص توزیع ماسک و مایع ضدعفونی در مراسمات بین شهروندان و در قالب کمک مومنانه بصورت متمرکز در سطح شهر مطالبی مطالبی بیان نمودند و همچنین در خصوص نیروی حقوقی که یکی از ضروری ترین نیروهای شهرداری می باشد و جذب این نیرو در اولویت می باشد و شهرداری نیز پیگیری های لازم را در این مورد در اسرع وقت انجام خواهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.