موضوع کمیسیون:  بررسی مشکلات اراضی 43 هکتاری، 5 هکتاری ، تابلو تمثال مطهر شهداء و اسناد 11 هکتاری

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی ، نماینده واحد شهرسازی و تعدادی از مالکین زمنیهای 43 هکتاری تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی،  ریاست محترم کمیسیون فرهنگی، حقوقی ، اجتماعی؛  ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه،  به سالروز فرار شاه معدوم و تبریک ایام ا.. دهه مبارک فجر، عمل به قانون و وفاق ملی که اهداف اصلی جمهوری اسلامی و همچنین به قانون ماده 101 جهت توافق و تفکیک اراضی داخل حریم و محدوده اشاره و سهم مالک، شهردار و دیدار با معاون عمرانی استانداری و ارائه طریق جهت حل مشکل اراضی 45 هکتاری، 32 هکتاری نیروی انتظامی و پیگیریهای بعدی، از قول مساعد  جهت همکاری شورا و شهرداری  به مالکین خبر دادند

*-  در ادامه تعدادی از مالکین  نقطه نظرات خود را در خصوص میزان درصد و هزینه های آماده سازی ارائه نمودند.

*- آقای بهتویی خواستار همکاری مالکین با شهرداری و شورا جهت حل مشکلات این اراضی و بهره برداری از آنها شدند.

*- آقای جوانی به نمایندگی از مالکین، پیشنهاد توافق 46 درصد سهم مالک. 54 درصد سهم شهرداری ارائه و خواستار مساعدت، همکاری شورا و شهرداری جهت حل این مشکل شدند. که نمونه ای از توافق آماده شده از سوی مالکین به شورا و شهرداری در جلسه قرائت شد.

*- آقایان علویری و نظری نیز به بحث مالکیت افراد، تعیین و تکلیف اراضی فروخته شده اشاره و خواستار رسیدگی قانونی به این موارد  و موارد مطروحه در توافق اعلام شده از سوی مالکین شدند.

*-  در ادامه در خصوص مشکل اراضی تعاونی 5/5 هکتاری کارکنان شهرداری بیدستان و نامه معاونت محترم بازرسی استان در خصوص اراضی فرخته شده و همچنین شکایت مالکین، بررسی و تبادل نظر گردید.

* –  آقای حاج اصغرنجف زاده فروشنده این اراضی، به نحوه فروش این اراضی اشاره و همچنین شاکی بودن به نسبت موقعیت این اراضی که باید رضایت کشاورزان گرفته شود.

* –  نامه وارده شماره  304498 /1401 مورخ 28 /09/ 1401 معاونت محترم نظارت و بازرسی استان در خصوص شکوائیه خانم های فاطمه مافی و فاطمه باقری در جلسه قرائت شد.

*- مقرر شد در جلسه آینده آقای نجف زاده اسناد  واگذاری را ارائه و اعضاء هیات تعاونی شهرداری بیدستان و مالکین، نیز با تمامی اسناد و مدارک را روز سه شنبه مورخ 04 / 11/ 1401 ساعت 15 در جلسه حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.