موضوع کمیسیون:  بررسی لایحه اراضی 131 هکتاری

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی،  شهردار محترم، نماینده مالکین اراضی 131 هکتاری تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم،  مطالبی درخصوص اهمیت این ماه بیان نمودند. ایشان در ادامه درخصوص درخواست آقایان خانی و نظری مبنی بر واگذاری اراضی کشاورزی به قیمت کارشناسی به کشاورزان، ایشان خواستار توضیحات همکاران محترم شدند.

* – آقای نظری خواستار واگذاری اراضی، بصورت کارشناسی به کشاورزان در صورت امکان شدند.

*- آقای بهتویی نیز عنوان نمودن  با توجه به زحمات کشاورزان در طول 44 سال خواستار واگذاری بصیوت کارشناسی شدند.

*- آقای مهندس خانی نیز اعلام نمودند آیا تمامی مراحل خلع ید کشاورزان انجام شده و هیج گونه اعتراضی نسبت به این موضوع در مراحل قضایی ندارد.

*-  آقای باجلان عنوان نمودند بنیاد مستضعفان قبل از اجرای مزایده دوباره به شورای کشاورزی اعلام نمودند.جهت واگذاری به آنها که هیچ کدام قبول ننمودند. و در حال حاضر امکان واگذاری  بصورت کارشناسی به کشاورزان امکان پذیر نمی باشد. و در طراحی این اراضی سرانه های عمومی بیش از استاندارد دیده شده است.

*- آقای مهندس خانی عنوان نمودند که مالک چه تعهداتی درخصوص توافق با شهرداری خواهد داد.

*- در ادامه  اعضاء شورای اسلامی شهر، خواستار توافق اولیه مالک با شهرداری شدند. و در خصوص مغایرت فرمانداری جهت این اراضی مقرر گردید. اعضاء محترم شورای اسلامی شهر دیداری با فرماندار محترم و معاون برنامه ریزی فرمانداری جهت ادامه توافق و حل مشکلات این اراضی انجام پذیرید.

* –  آقای علویری خواستار جلسه با شورا ، شهرداری، آبفا و نماینده مالکین، جهت حل مشکل زمین مخزن آب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.