موضوع کمیسیون: اراضی الحاقی و توافق اراضی داخل طرح
مشروح جلسه: به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر، شهردار محترم و تعدادی از مالکین، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و ایام فاطمیه، تقدیر و تشکر از تمامی مسئولین و مردم شهید پرور در مراسم تشییع شهدای گمنام که نشان از تدین و اعتماد مردم به نظام می باشد. ایشان به موضوع جلسه توافق اراضی داخل طرح جامع که با موافقت مالک و شهرداری بصورت توافقی انجام پذیرفت. و همچنین نوع دیگر قانون، اصلاحیه ماده 101 و درصد هریک از طرفین طبق قانون و نحوه واگذاری حق مالک یا بصورت زمین یا بصورت هیات کارشناسی و تهاتر آن، مطالبی را بیان نمودند.
*- آقای نور محمدی از مالکین اراضی انتهای خیابان شهید رجایی، خواستار توافق طبق قانون اصلاحیه ماده 101 شدند.
*- آقای بهتویی نیز با توجه به مشکلات اماکن عمومی مخصوصا آموزشی در منطقه شهید رجایی، خواستار تسریع در توافق مالک با شهرداری جهت خدمات عمومی به شهروندان این منطقه شدند.
*- آقای نظری نیز با توجه به اقدامات انجام شده میان مالک، شورا و شهرداری، ایشان خواستار جمعبندی موضوع توافق و ارائه به شورا شدند.
*- شهردار محترم نیز ضمن توضیح اصلاحیه ماده 101 از آمادگی توافق طبق ماده فوق با مالک خبر دادند.
*- آقای مهندس خانی نیز خواستار پایبندی شهردار و مالک به قانون تسریع جهت توافق شدند.
*- آقای علویری نیز اعلام نمودند با توجه به جلسات مکرر و توافق با مالک طبق اصلاح ماده 101 شدند.
1- مقرر گردید شهردار محترم طبق قانون اصلاحیه ماده 101 با مالکین اراضی انتهای منطقه شهید رجایی اقدام لازم را در اسرع وقت انجام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.