موضوع کمیسیون:  فضا سازی شهر جهت ماه محرم؛ تسهیلات بنیاد برکت

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و مسئولین هیئت ها، مداحان شهر شریفیه ، آقای فطری مسئول بنیاد برکت تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نجفی آغاز گردید، در این جلسه مداحان با ذکر اشعاری از امام حسین (ع) و ایام محرم فضای جلسه را از معنویت ها آکنده نمودند.

*- حاج آقا حسنلی ریاست محترم کمیسیون فرهنگی ، حقوقی ، اجتماعی، ضمن تشکر از حضور فعالان شهر در زمینه مذهبی، اجتماعی و فرهنگی در مورد تسهیلات بنیاد برکت در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید مطالبی را بیان نمودند.

*-آقای فطری مسائلی در مورد تسهیلات بیان نمودند و به سوالات حضارپاسخ دادند و خواستار همکاری و مشارکت شورای اسلامی شدند.

*-حاج آقا کریم خانی از مراجعه بیش از حد تصور مردم خبردادند و اعلام کردند که حدود 250 نفرثبت نام نمودند.  ایشان خواستار جلسه توجیهی تسهیلات شدند.

*-آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شریفیه، ضمن تقدیر وتشکر از مهمانان در جلسه، خواستار گام دوم و حرکت به سوی عملیاتی شدن تسهیلات شدند و تاکید نمودند سریعا تسهیلات به دست متقاضیان برسد.

*-آقای مهندس خانی؛ ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان، از آقای فطری مسئول وام بنیاد برکت  درخصوص وام خود اشتغالی از سوی بنیاد برکت، خواستار پرداخت وام بصورت عادلانه به شهروندان شدند. و در ادامه بیان نمودند که شهروندان درخصوص پرداخت وام از آن بنیاد ابراز نارضایتی می نمایند. ایشان در خصوص ماه محرم، خواستار فضاسازی نقاط سطح شهر، علی الخصوص مساجد شدند.

*-آقای حسن بهتویی درخواست زمان بیشتر جهت استفاده مستحقان و پاپیش بهتر به نحو احسن شدند.

*- درخصوص ایام محرم هیئت امناء مساجد در برگزاری و باشکوه انجام دادن مراسم محرم توضیحاتی را ارائه نمودند.

*- آقای ذکایی ذاکر اهل بیت پیشنهاد استفاده از ظرفیت های بالقوه در شهر جهت برگزاری مراسم شدند.

*-  آقای غلامی هیئت امناء حسینیه حضرت علی اصغر( ع ) درخواست یک برنامه منظم و تایم مشخص در برگزاری مراسم شدند.

*-آقای نجفی خواهان هم افزایی، و ارائه برنامه های شخصی و هیئتی شدند.ایشان خواستار اتحاد همه هیئت ها در جهت برگزاری مراسمات محرم شدند.

*-آقای بهتویی ذاکر اهل بیت پیشنهاد استفاده از مداحان کشوری و سخنرانهای  ( واعظ ) کشوری در جهت استفاده از اهداف محرم شدند.

*-آقای بهتویی عضو شورای اسلامی شهر درخواست اهمیت دادن به مساله محرم و هدفمند عمل نمودن هیئت ها شدند.

*- آقای نجفی از هیئت حضرت علی اکبر ( ع ) پیشنهاد دادند که نواقص موجود  در اجرای مراسمات را نادیده گرفته تا سال های آینده آسیب شناسی شده و در جهت ارتقاء سطح عملکرد همه با هم تلاش می نماییم و در خواست اجرای مراسمات طی سال با مشارکت هیئت ها شدند.      

1- مقرر گردید؛ ثبت نام شهروندان تا مورخه 1401/5/10توسط هیئت امناء مساجد ادامه یابد و تحقیقات در جهت واگذاری وام به اشخاص کارگروه تسهیلات بنیاد و هرچه سریعتر انجام گردد.

2- مقرر گردید؛ جلسه ای با نمایندگان هیئت ها و مداحان محترم شهر در اسرع وقت جهت هماهنگی بیشتر برای برپایی همایش های عمومی ماه محرم برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.