موضوع کمیسیون:  برگزاری همایش پیاده روی خانواده به مناسبت دهه کرامت ، هفته ملی و جمعیت

مشروح جلسه: به حول قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون، شهردار محترم، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

* – شهردار محترم؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه ( س ) و دهه کرامت، به گروه نمایش ، جوایز. ایجاد نشاط اشاره نمودند و به تجلیل از نخبگان و ورزشکاران کشوری شهر در این مراسم تاکید نمودند.

* – آقای نظری به جوایز نوجوانان که در زمینه ورزشی فعایت نمودند، اشاره و مطالبی در این زمینه بیان نمودند.

* –  آقای بهتویی ریاست محترم کمیسیون، به مدیریت دقیق اجرای مراسم و همچنین به نظم و انظباط مراسم تاکید نمودند،

*- آقای مهندس خانی، نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه ( س ) و دهه کرامت، در خصوص مراسم پیاده روی خانواده، ایشان با تقدیر و تشکر از شهردار محترم و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری، خواستار اجرای مراسمات متعدد جهت شادابی، شور و نشاط در بین شهروندان شدند.

* –  آقای علویری به اشاعه فرهنگی، رهنمودها و اولویت ها در این مراسم اشاره و مطالبی را در این زمینه بیان نمودند.

1 –  به استناد نامه شماره 828 / 1402 / ص مورخ 31 /02 /1402  شهردار محترم؛ و با توجه به نامه شماره 595 / 1402 مورخ 31/ 02 / 1402 روابط عمومي مبني بر برگزاري مراسم پياده روي خانوادگي و جشن روز دختر، اين شهرداري در نظر دارد نسبت به برگزاري مراسم مذكور، از محل اعتبارات اجتماعي و فرهنگي، برنامه برگزاري همايش ها، نمايشگاه ها و نشست ها، پروژه برگزاري مراسم پياده روي خانواده و روز دختر،  با اعتباري بالغ بر 000 / 000 / 600 ريال اقدام نمايد. که در جلسه کمیسیون مطرح و به  اتفاق آراء به تصویب رسید و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.