موضوع کمیسیون:  اعزام تیم های کاراته و فوتسال به مسابقات

مشروح جلسه: به حول قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون، مربی تیم های کاراته و فوتسال، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

* –  آقای بهتویی ریاست محترم کمیسیون، ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تبریک به مناسبت میلاد امام حسن عسگری ( ع )، تقدیر و تشکر از مربیان ورزشکار حاضر در جلسه، که زحمات زیادی در امر ورزش برای شهر می کشند. و با توجه به اخلاق خوب مربیان در امر ورزش از جمله 1-  کاراته 2 –  فوتسال، خواستار استمرار این امر در ورزش شدند. ایشان در ادامه خواستار معرفی یک نفر رابط ورزشی به اداره ورزش و جوانان با روابط عمومی بالا و پیگیری فراوان شدند. درخصوص زمین بین سالن میثاق و مرکز بهداشت خواستار تعریف پروژه برای رختکن، جای تماشاگر و اتاق هیت ها ی ورزشی با مشارکت شورا و شهرداری و اداره ورزش و جوانان شدند.

*-  آقای کشاورز مربی تیم کاراته گزارشی از برنامه های خود و اعزام به مسابقات کشوری و پرورش بازیکنان تا سطح ملی و قهرمانی کشور ارائه و به برخی مشکلات این رشته از جمله؛ نبود وسایل ورزشی و سانس خوب، ایشان خواستار مساعدت و پیگیری شورای اسلامی شهر و شهرداری شدند.

* –  آقای پیرایش مربی تیم فوتسال میثاق ،گزارشی از تیم میثاق فوتسال که قهرمان شهرستان البرز شده و در حال اعزام به مسابقات استانی بوده و با توجه به گرفتن چند بازیکن از شهرستانها و استانهای همجوار و لذا احتمال گرفتن سهمیه کشوری وجود دارد و همچنین جهت اعزام به مسابقات و خرید لباس، ایاب و ذهاب،  نیازمند مساعدت شورا و شهرداری می باشد.

*-  اعضاء محترم شورای اسلامی شهر از قول مساعد جهت کمک به ورزش شهردر اعزام ذبه مسابقات خبر دادند.

*-  آقای بهتویی از مربیان ورزشی، خواستار راه اندازی هیات های ورزشی و تقویت تیم ها و وسایل ورزشی شدند.

*-  آقای علویری خواستار توجه به ورزشهای پایه و کار بصورت اصولی شدند.

* – آقای نظری نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مربیان در رشته های ورزشی از مساعدت و همکاری با تیم های ورزشی از سوی شورا و شهرداری خبردادند.  

*- آقای مهندس خانی، نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از همکاران شورا و شهرداری به جهت حمایت و مساعدت در همه زمینه ها از جمله؛ ورزش شهر، ایشان خواستار مساعدت بیشتر شورا و شهرداری و همچنین دیدارهای اعضاء شورا  با ورزشکاران شهر شدند.

1 –  مقرر گردید کمیسیون ورزش پیگیری های لازم را جهت تشکیل هیات های ورزشی انجام داده و جلسه ای با ورزشکاران شهر جهت تشکیل هیات ها برگزار نمایند.

2 مقرر گردید شهردار محترم پیگیریهای لازم را درخصوص تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی شورا و شهرداری انجام و نتیجه را به جلسه شورا ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.