موضوع کمیسیون:  بررسی مشکلات ورزشی، تقدیر و تشکر از ورزشکاران شهر

مشروح جلسه: به حول قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون، تعدادی از ورزشکاران ، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

* –  آقای بهتویی ریاست محترم کمیسیون، ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام امام جواد ( ع )، تقدیر و تشکر از مربیان و  ورزشکاران حاضر در جلسه، تبریک بابت کسب مدالهای رنگارنگ، توسط ورزشکاران، به روحیه جوانمردی و تزکیه نفس توسط ورزشکاران اشاره و خواستار موفقیت آنها در تمامی مراحل زندگی و ورزشی شدند. در ادامه ایشان خواستار مساعدت شورا و شهرداری به ورزشکاران شهر شدند.

*-  حاج آقا حسن لی ضمن خیر مقدم به حاضرین، ایشان به پتانسیل های ورزشکاران و برنامه ریزی مدون، جهت قهرمانی کشوری و بین المللی توسط ورزشکاران شدند. و به تقویت جسمی و معنوی ورزشکاران اشاره و مطالبی در این خصوص بیان نمودند و از آمادگی شورا و شهرداری جهت مساعدت و کمک به ورزشکاران شهر را اعلام نمودند.

*-  آقای نظری نیز کسب مقامهای مختلف توسط ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی، تبریک عرض نمودندو از تلاشهای مربیان تقدیر و تشکر نمودند.

*-  در ادامه تعدادی از ورزشکاران نسبت به معرفی خود و مقامهای کسب شده توضیحاتی را ارائه نمودند.

*-  آقای مرادی مربی ورزش رشته MMAگزارشی از برخی مشکلات این رشته از جمله: نداشتن امکانات تمرینی، نا ایمن بودن دیوار سالن، نداشتن نور کافی و سرویس بهداشتی نامناسب در سالن میثاق برای اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری، نیاز به مساعدت، همکاری شورا، شهرداری و مسئولین دارد.

*-  آقای علویری به بحث ورزش و اخلاق ورزشکاران که پتانسیل و سرمایه های شهر می باشند اشاره و خواستار تقویت ورزشکاران در بعدهای ورزشی، اخلاقی و درسی شدند. همچنین به تشکیل هیات ورزشهای رزمی در شهر اشاره و از مساعدت، همکاری شورا و شهرداری در امر ورزش خبر دادند.

  1. مقرر گردید شورای اسلامی شهر مکاتبه ای با اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان جهت ارائه مشکلات عمرانی سالن ورزشی میثاق انجام نمایند. همچنین شورا و شهرداری مساعدت و همکاری لازم جهت اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری انجام نمایند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.