موضوع کمیسیون:  بررسی مشکلات ورزشی شهر

مشروح جلسه: به حول قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون، تعدادی از مربیان رزمی کار، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

* –  آقای بهتویی ریاست محترم کمیسیون، ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، و قیام مردم تبریز و چهلم شهدای قم و همچنین تشکر از اقدامات مربیان ورزشی در امر ورزش شهر، ایشان به برخی مشکلات ورزشی و پروژه های نیمه کاره و عدم توجه مسئولین استانی و شهرستانی ، و در اختیار قرار دادن سالن آمفی تئاتر شهرداری جهت برگزاری همایش، خواستار توضیحات میهمانان شدند.

*-  آقای کشاورز مربی کاراته گزارشی از  اقدامات، برنامه ها و مسابقات به جهت استاندارد نبودن سالن ورزشی و مسابقات انتخابی تیم ملی و آسیایی در 17 اسفند ماه در همدان و همچنین هزینه سنگین کرایه باشگاهها و نبود مکان مناسب، ایشان خواستار فضای مناسب، ساماندهی سالن میثاق و همچنین ایجاد نور مناسب، گرمایش و سرمایش برای سالن مذکور شدند.

*- آقای عراقی مربی رزمی بیان نمودند که با توجه به مشکلات موجود در سطح ورزش، خواستار تشکیل هیئت ورزشی رزمی کار، تاسیس صندوق و 2 عدد تابلو سطح شهر جهت درآمدزایی و استفاده از مالیات کارگاههای سطح شهر، برای صندوق و آموزش مربی برای در آمدزایی، برگزاری مسابقات و انتخاب بازاریاب برای درآمد زایی شدند. و همچنین،  ایجاد ورزش های فکری و ذهنی  برای ناتوانان شهر شدند.

*- آقای علویری خواستار ارائه گزارش و مشکلات ورزشی به شورا، تعیین خط مشی و خروجی برنامه ها و ارائه برمامه ها و نتیجه گیری از آنها شدند.

*-  آقای نظری بیان نمودندکه با توجه به اعتراضات مردمی در خصوص واگذاری یک سانس  رایگان در سالن میثاق به بانوان که تعطیل شده است، ایشان خواستار پیگیری این موضوع شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.