موضوع کمیسیون:  برگزاری مراسم نمادین در سالن نیمه کاره ورزشهای باستانی  شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون ورزش و جوانان تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

سپس آقای بهتویی ریاست محترم کمیسیون ورزش و جوانان، گزارشی از برگزاری مسابقات جام شهداء شریفیه ، تیمهای شرکت کننده و همچنین تیم های راه یافته؛ 1 – تیم آزاد شریفیه 2- وحدت محمدیه  به فینال ارائه و از برگزری مراسم فینال در مورخ  1401/02/23 ساعت 21 خبر دادند. ایشان خواستار حضور همه همکاران شورا و شهردار محترم شدند. و از حمایت های شهردار محترم و حوزه بسیج  شهید مطهری و هیات فوتبال محمدیه تقدیر و تشکر نمودند.

*- آقای مهندس خانی، به روز ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای در مورخ 28 اردیبهشت اشاره و خواستار دعوت از صدا و سیمای استان، جهت برگزاری مراسم نمادین در سالن نیمه کاره باستانی و انعکاس آن در استان و کشور شدند. در این خصوص اعضاء کمیسیون به برخی موارد از جمله؛ خواستار دعوت از مسئولین ورزش و جوانان شهرستان، استان و همچنین فرماندار محترم شهرستان البرز ، بخشدار محترم محمدیه و نیروی انتظامی شهرستان جهت هماهنگی و اجرای برنامه ها شدند.

1- مقرر گردید؛ جلسه داخلی شهری با حضور مسئولین باستانی و اداره ورزش و جوانان و اعضاء کمیسیون در جلسه روز یکشنبه مورخ 1401/02/25 برگزار گردد.

2 – مقرر گردید؛ جهت هماهنگی اجرای برنامه های ورزش باستانی؛ از فرماندار محترم شهرستان البرز و بخشدار محترم محمدیه و اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان و نیروی انتظامی شهرستان و کلانتری 14 شریفیه دعوت بعمل آید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.