به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، معاون شهردار، مسئول واحد شهرسازی و درآمد تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم ( ص )، ایشان خواستار تشویق شهروندان جهت گرفتن سند مفروض برای اراضی 5 هکتاری صنفی و خدماتی جهت توافق با شهرداری و همچنین درخصوص مدرسه نیمه کاره کوچه آذران سوم که مقرر شده بود تا 6 ماهه اول سال 1401 به اتمام برسد. متاسفانه در مرحله فندانسیون باقی مانده، که در جلسه از طریق اداره نوسازی استان و اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز پیگیری و قول مساعد داده شد.

*-  آقای رشوند مسئول امور مالی شهرداری گزارشی از عملکرد مالی 6 ماهه اول سال 1401 شهرداری شریفیه بیان نمودند. ایشان مجموع درآمد شهرداری را مبلغ 895 /553 / 974 / 145 ریال که هزینه وظیفه عمران شهری  به مبلغ 200 /116 /043 /30 ریال،  وظیفه خدمات جاری به مبلغ  576 / 399 / 763 / 60 ریال  و همچنین درخصوص هزینه های جاری در 6 ماهه اول سال 1401  توضیحات لازم را ارائه نمودند . در ادامه ایشان به سوالات اعضاء محترم شورای اسلامی شهر پاسخ دادند.    

* – حاج آقا حسن لی درخصوص اتمام زمان 10 ساله طرح جامع شهری، ایشان خواستار برآورد هزینه های آماده سازی ” زمینهای 5 هکتاری، 43 هکتاری، 11 هکتاری و زمینهای نیروی انتظامی ” با نظر کارشناسان و مدیران ادارات خدمات رسان و همچنین توجه به درآمدهای پایدار و کارهای کلان و استفاده از مشاوران قوی، توضیحات لازم را ارائه نمودند.

*-  آقای نظری نیز به مشکل حمل و نقل اشاره و  گزارشی از کمیسیون بهداشت ارائه و خواستار حل مشکل پیش آمده در اسرع وقت تا قبل از تشکیل کمیسیون ماده صد و اعمال آن شدند.  ایشان در ادامه به مشکل ارائه انشعابات آب، برق و گاز، بدون پایان کار طبق نامه دادستانی برای شهروندان، ایشان خواستار مکاتبه با استان شدند. در ادامه ایشان نیز به مشکل حمل و نقل و شکایت شهروندان با توجه به شروع مدارس و نیز کمبود سرویس و نبود اتوبوس اشاره و خواستار تشکیل کمیسیون حمل و نقل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.