” بسم الله الرحمن الرحیم “

به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم و مسئول درآمد شهرداری تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای علویری، ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن خسته نباشید به همکاران شورای اسلامی شهر و گرامیداشت قیام خونین مردم قم در سال 1356، تقدیر و تشکر از شهردار محترم و عوامل شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر ایشان خواستار توضیحات لازم شهردار محترم و واحد درآمد شدند.

*- شهردار محترم، ضمن تقدیر و تشکر از همکاران شورا در همراهی شهردار و عوامل شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر، ایشان درخصوص تعرفه عوارض بیان نمودند که بیشترین توجه به شهروندان شده و در اکثر ردیف ها افزایش اعمال نشده است.

*- آقای حسینی درخصوص تمدید پروانه و نظر وزیر کشور درخصوص این تعرفه و همچنین تبصره  2 – 3  و 4 ماده صد، توضیحات لازم را ارائه و به سوالات اعضاء شورای اسلامی شهر پاسخ دادند.

*- آقای نظری به موضوع تبصره 2 3  – 4،  ایشان خواستار تقسیم بندی مناطق محروم و معابر اصلی، فرعی و تفاوت در عوارض و جرائم هریک از معابر سطح شهر شدند.

* –  آقای بهتویی نیز با توجه به تورم و مشکلات مالی فراوان مردم، ایشان خواستار رعایت حال شهروندان و عدم افزایش تعرفه و عوارض شدند. در ادامه بیان نمودند که در صورت افزایش تعرفه و عوارض، بسیار اندک اعمال گردد.

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، به برخی اولویت های عمرانی در سال 1402 از جمله؛ 1 –  مجتمع ورزشی، 2-  تالار پذیرایی، 3 –  فرهنگسرا، 4-  مجتمع فرهنگی جنب مزار، 5 –  زمینهای عمومی انتهای خیابان شهید رجایی، اشاره و خواستار طراحی  پروژه های مذکور و پیگیری شهردار محترم شدند. و همچنین درخصوص مشکلات ورزشی سالن میثاق و اعتراض شهروندان به این مشکلات از جمله؛ عدم نظافت، عدم روشنایی و نبود توپ، ندادن سانس، با حضور برخی شهروندان و ورزشکاران  به موارد مذکور رسیدگی و مقرر گردید؛ در جلسه آینده شورای اسلامی شهر، از مسئولین ورزشی شهرستان البرز و شهر دعوت بعمل آید.

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، در ادامه درخصوص تردد و مشکلات کوچه شاهد 17 نیز با معاونت محترم آموزش و پرورش شهرستان البرز پیگیری بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.