موضوع کمیسیون:  معرفی نماینده هلال احمر

مشروح جلسه: به حول قوه الهی با حضور اعضای کمیسیون بهداشت تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

در ابتدای جلسه ریاست محترم کمیسیون آقای آیت نظری اصل، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار و دانشجو ، تقدیر و تشکر از فعالیت پرسنل زحمت کش مرکز بهداشت ،  رابطین و بسیجیان شهر جهت مقابله با ویروس کرونا و  همجنین واکسیناسیون 83 درصدی، به موضوع جلسه جهت معرفی نماینده هلال پرداختند و خواستار همفکری همکاران جهت معرفی شخص مدیر، مدبر و  با روابط عمومی بالا شدند.

آقای علویری نیز خواستار معرفی شخصی با مولفه های زیر از جمله سابقه کار، تداوم کار، مسلط به کار و دارای تجهیزات، انگیزه، پشت کار، مدیریت ، خلاقیت و روابط عمومی بالا شدند.

حاج آقا حسن لی ضمن تبریک روز دانشجو، خواستار معرفی گزینه برتر با آیتمهای فوق و پایگاه اجتماعی بالا و پیگیری اعتقاد به کار شدند.

آقای بهتویی خواستار معرفی یک شخص با مدیریت خوب و با یک گارگروه عالی ، خواستار تقدیر از موکب حضرت زینب (س) که در تمامی حوادث و اتفاقات در کشور خدمات ارائه می نمایند.

آقای مهندس خانی ضمن تبریک روز دانشجو و تقدیر از اساتید دانشگاهها بخاطر تربیت دانشجویان جهت آبادانی ایران اسلامی خواستار معرفی شخصی با مدیریت خوب ،  متخصص، پیگیر بودن و بومی بودن شدند.

آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم: ضمن تبریک روز دانشجو به نتایج علم در عمل و پیش بینی اعتبار در بودجه سال 1401 برای پرسنلی که ادامه تحصیل خواهند داشت و نیز تقدیر از دانشجویان نخبه شهر شدند. و خواستار معرفی نماینده هلال با همفکری هم با مولفه های مدبر و همکار با شهرداری و شورا در حوادث بحرانی شدند.

آقای مهندس خانی ضمن تقدیر وتشکر از خدمات و تفکرات شهردار محترم به مشکل رفتار برخی از پرسنل با شهروندان؛ خواستار برخورد فکری و مشورتی با این پرسنل شدند.

آقای مهندس فلاح امینی به فلسفه شهرداری در جهت خدمت به مردم و شهروندان بوده  و از افزایش حقوق پرسنل  جهت راه اندازی میز خدمت و برخورد  با شهروندان توسط پرسنل که موجب تشویق و تنبیه خواهد شد.  

1 مقرر گردید جناب آقای تقی تقی پور به عنوان نماینده خانه هلال شهرشریفیه به جمعیت هلال احمر شهرستان البرز معرفی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.