موضوع کمیسیون:  تعیین نرخ کرایه تاکسی ها

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون حمل و نقل، مسئول حمل و نقل، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای محمد حسن علویری ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، گزارشی از مشکلات حمل و نقل، ایشان خواستار رقابت رانندگان شریفیه با تعرفه مناسب به رانندگان شهر محمدیه شدند و خواستار برنامه مدون از سوی واحد حمل و نقل و رانندگان جهت خدمات رسانی مطلوب شدند.

*-  آقای نظری لایحه  وارده شهرداری درخصوص تعرفه حمل و نقل و گزارش شهرهای همجوار شهرستان از سوی مسئول حمل و نقل شهرداری، ایشان خواستار برخورد با رانندگان متخلف و کم کار در کمیته انظباطی شدند.

*- آقای مرادی به ابلاغیه شفاهی فرمانداری شهرستان البرز درخصوص افزایش نرخ کرایه ها در حدود 35 الی 40 درصد در سال 1401 و شهرهای همجوار از جمله محمدیه ، بیدستان و الوند که 40 درصد و بیدستان 50 در صد افزایش داشته است.

* –  آقای تقی زاده به نمایندگی از رانندگان، گزارشی از مشکلات رانندگان و پایین بودن تعرفه افزایش هزینه ها ی خودرو ها و تاکسی ها خبردادند و خواستار افزایش 50 درصدی تعرفه نرخ کرایه تاکسی ها شدند.                                                                                                                                                     

آقای مهندس خانی نیز ضمن خسته نباشید به حاضرین جلسه در خصوص درخواست شورای اسلامی شهر جهت نظم بندی به تاکسی ها و همچنین خدمات رسانی به تمام نقاط شهر و نیز همفکری شورای اسلامی شهر و شهرداری حهت پیشبرد خدمات رسانی بهتر یه شهروندان شدند.

*- آقای بهتویی خواستار ارائه یارانه و سوبسید به رانندگان فعال و منظم در خط از سوی شورا و شهرداری شدند.

1- نامه شماره 1401/525مورخ 27/02/27شهردار محترم،  در خصوص نرخ کرایه های شهر شریفیه برای سال 1401 با پیشنهاد 40 درصد اقزایش نسبت به نرخ های سال 1400 جهت بررسی و تصویب در جلسه مذکور مطرح و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورا ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.