موضوع کمیسیون:  مشکلات حمل و نقل شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون حمل و نقل، شهردار محترم، ، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای علویری، ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل؛  ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، درخصوص بازدید از مناطق محرو م شهر، دیدار با شهروندان و مناطق تحت تملک و بازگشایی شهرداری، خواستار  ادامه این کار در بقیه نقاط شهر شدند.  و در خصوص حمل و نقل و مشکلات بوجود آمده و شکایات مردمی در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی و نبود مینی بوس و اتوبوس، ایشان خواستار تعیین و تکلیف  مناقصه حمل و نقل عمومی در اسرع وقت توسط شهردار محترم شدند.

*- آقای مهندس فرزان مهر شهردار محترم درخصوص مشکلات حمل و نقل و مناقصه برگزار شده جهت ناوگان مینی بوس، ایشان اعلام نمودند که متاسفانه هیچگونه استقبالی انجام نگرفته است. از طریق سازمان اتوبوسرانی در حال پیگیری می باشیم.  لذا قول مساعد این امر انجام شده است.

* – در ادامه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر خواستار رسیدگی سریع شهردار محترم به موضوع حل مشکل حمل و نقل عمومی شهر و همچنین خواستار پیگیری در تسریع اعطای تسهیلات به رانندگان تاکسی جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران طبق جلسه منعقد شده با بانک مذکور شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.