موضوع کمیسیون: رسیدگی به مشکلات رانندگان .  تعیین خط ایستگاه تاکسی ها

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون و مسئول حمل و نقل شهرداری و تعدادی از رانندگان تاکسی شهر تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*-آقای علویری ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل ضمن خیر مقدم به میهمانان  و رانندگان تاکسی  شهر ،   به موضوع جلسه و لوایح شهرداری درخصوص مشکلات رانندگان تاکسی ها از جمله: 1- خودرو های فرسوده 2- ایستگاه تاکسی ها، جهت ساماندهی و تردد آزاد 3- هماهنگی در جهت خدمات رسانی 4- تاکسی های شخصی که مسافران شهری را سوار می کنند که واحد تاکسیرانی را به مشکل مواجه می کنند 5- استفاده از تسهیلات بانکی در جهت تعویض تاکسی ها مسئله بعدی بود که در جلسه مطرح گردید.

*-آقای مرادی مسئول حمل و نقل شهرداری نسبت به هماهنگی و نوسازی تاکسی ها صورت گرفته توسط شهردار با سازمان حمل و نقل شهرداری قزوین مطالبی بیان نمودند.

*-حاج آقا حسن لی نیز درخصوص نوسازی تاکسی ها ی شهر شریفیه خواستار مکاتبه  آقای شهردار و با دفتر فنی عمرانی استانداری شدند. ایشان از رانندگان حمل و نقل و مسافربری درخواست سه مولفه مهم را داشتند 1- نظم و انظباط 2- پوشش همگانی و خدمات رسانی به تمام نقاط شهر 3- حضور به موقع در ایستگاه ها مطالبی را بیان نمودند.

*-آقای بهتوئی نیز درخصوص اعطاء تسهیلات وام بانکی به راننگان تاکسی جهت نوسازی تاکسی ها مطالبی را بیان نمودند و در مورد رفتار های ناشایست رانندگان در ایستگاه های تاکسی و نارضایتی شهروندان ایشان خواستار رعایت و حل این مسائل شدند.

*-آقای علویری در خصوص ایستگاه تاکسی ها در دروازه قدیم شهر  و با توجه به  نظرات رانندگان  مطالبی را بیان نمودند . ایشان خواستار برگزاری جلسات بیشتر با رانندگان در مورد ایستگاه شدند.

*-شورای رانندگان تاکسی آقای تقی زاده به جابه جایی ایستگاه تاکسی ها به انتهای خیابان شهید بهشتی و دروازه موجب بی نظمی در خصوص سوار شدن مسافران از سوی خودرو های شخصی و متفرقه که تمامی مسافران را سوار می کنند و با دور شدن ایستگاه از مرکز شهر،  تاکسی ها را در جا به جایی مسافر به مشکل مواجه می نمایند.

*-آقای هشتچینی پیشنهاد 2 ایستگاه در شهر که یکی از مراکز شهر و دیگری در منطقه مهاجانی و تقسیم تاکسی ها بر دو گروه در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان پیشنهاد دادند.

*-آقایان مهندس خانی و نظری خواستار ایجاد ایستگاه تاکسی در بلوار شهید بهشتی دروازه قدیم و خدمات رسانی مطلوب به تمامی شهروندان در نقاط مختلف شهر و همچنین حل مشکلات رانندگان شدند.

*- شورای رانندگان تاکسی خواستار حضور پلیس راهنمایی رانندگی راهور در خیابان ولیعصر برای کنترل خودروهای شخصی شدند.

1- مقرر گردید رانندگان تاکسی و آقای مرادی مسئول حمل و نقل شهرداری جهت برنامه تکمیلی هماهنگی لازم صورت گیرد و در هفته دیگر گزارشی به شورای اسلامی شهر و کمیسیون حمل و نقل ارسال گردد.

2- مقرر گردید شهردار محترم با سازمان حمل و نقل محمدیه در جهت ادغام تاکسی های شریفیه با محمدیه، پیگیری و نتیجه حاصله به شورای اسلامی شهر ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.