موضوع کمیسیون:  توافقات اراضی نیروی انتظامی، 33 هکتاری ، 43 هکتاری و 133 هکتاری

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی، نماینده مالکین اراضی 133 هکتاری تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، سوالاتی درخصوص طراحی کاربریها و همچنین حق و حقوق شهر و شهرداری، ایشان به نحوه توافق و توجه به کشاورزان مخصوصا کشاورزان ضعیف اشاره و مطالبی را  در این زمینه بیان نمودند.

*- در ادامه طراحان اراضی 133 هکتاری درخصوص کاربریها و رعایت قوانین و استانداردها در کاربریها و عرض معابر توضیحاتی ارائه و خواستار همفکری و پیشنهادات شورا و شهرداری در کاربریها و طراحی این اراضی شدند. و نیز خواستار حل و فصل مشکل زمین مخزن با حضور مسئولین آبفا و اجرای ادامه بلوار غربی شدند.

*-  در ادامه حاج آقا حسن لی خواستار تعیین و تکلیف اراضی داخل طرح جامع جهت احقاء حقوق کشاورزان ، تعیین و تکلیف الباقی اراضی،  بلوار غربی و خیابان آذران یکم و مخزن آب شدند.

* –  در ادامه اعضاء محترم کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را در خصوص کاربریها، سرانه ها، فضاها و همچنین رعایت صرفه ، صلاح و همچنین رعایت مال کشاورزان را خواستار شدند. 

* – آقای مهندس خانی  نیز به اختیارات شورای اسلامی شهر در لوایح و مصوبات شهرداری و همچنین رعایت حق  و حقوق کشاورزان و اصلاح سند انتهای آذران یکم و همچنین احقاق حق از آب و فاضلاب اشاره و همچنین انجام کارهای عام المنفعه در سطح شهر از سوی مالک شدند.

* –  آقای علویری به مباحث کلی و تخصصی طرح اشاره و خواستار جلسات مشترک با شهردار و کارشناسان واحد شهرسازی شهرداری شدند.

1-  مقرر گردید جلسه بعدی روز چهارشنبه مورخ  24 /03 /1402 با حضور نمایندگان مالک، شهردار محترم و همچنین کارشناسان شهرسازی برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.