موضوع کمیسیون:  برگزاری همایش پیاده روی خانواده

مشروح جلسه: به حول قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون، شهردار محترم، ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز، فرمانده محترم حوزه شهید مطهری و ریاست محترم کلانتری 14 شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

* – شهردار محترم ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه ( س ) و دهه کرامت، به موضوع مسیر پیاده روی خانواده و برگزاری جشن بعد از مراسم و همچنین جوانی جمعیت و اهداء جوایز با همکاری تمامی نهاد ها، مطالبی را بیان نمودند.

* – آقای رضایی فرمانده حوزه بسیج ضمن تبریک ایام کرامت از تمامی برگزار کنندگان یادواره شهداء تقدیر و تشکر نمودند. ایشان به اهمیت کار فرهنگی در جامعه امروزی، خواستار استفاده  از مجریان توانمند و هنرمند در این برنامه شدند.

* –  آقای احمد پور ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده شورا و شهرداری، خواستار فعال نمودن هیات های ورزشی شهر، پیگیری و راه اندازی سالن ورزشی فجر با کمک و مساعدت شورا،  شهرداری و همچنین استفاده از سالن توسط شهردار محترم خبردادند. در ادامه ایشان                       در خصوص همایش پیاده روی خانواده به مسیر پیاده و کیفیت مراسم و همچنین کمیته جوایز اشاره و از آمادگی و همکاری جهت اجرای مراسم خبر دادند

*-  ریاست محترم کلانتری 14  شریفیه از آمادگی کلانتری جهت تامین امنیت این مراسم خبر دادند. ایشان در ادامه در خصوص مسیر پیاد ه روی و ساعت شروع، مطالبی را بیان نمودند.

*- آقای مهندس خانی، نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه ( س ) و دهه کرامت،  به موضوع عدم راه اندازی سالن ورزشی فجر و نیز به عدم فعال نمودن هیات های ورزشی در شهر انتقاد و مطالبی را در این زمینه بیان نمودند.

* –  حاج آقا حسن لی به همکاری بسیج جهت برگزاری مراسم و تعیین جوایز از سوی شهرداری و اداره ورزش و جوانان و حوزه بسیج شهر شدند.

* –  در ادامه هریک از حاضرین نقطه و نظرات خود را اعلام نمودند.

* –  طالقانی مسئول  هیات همگانی بخش محمدیه، به اهمیت ورزش، پیاده روی و همچنین کار فرهنگی در این مراسم مطالبی را بیان نمودند.

1 –  مقرر گردید مسیر پیاده روی از مزار شهداء  تا ساختمان اداری شهرداری باشد. و ساعت شرو ع مراسم 30/6 صبح می باشد.

2 –  مقرر گردید اجرای مراسم با هماهنگی شورا و شهرداری و حوزه بسیج و اداره ورزش و جوانان برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.