موضوع کمیسیون:  برگزاری مراسم 13 آبان و گرفتن مشاور حقوقی

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی، شهردار محترم، فرمانده محترم حوزه بسیج شهید مطهری، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، ایشان به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری در باب حوادث 13 آبان و در دیدار با دانش آموزان اشاره نمودند. و با توجه به اهمیت 13 آبان امسال و با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، ایشان خواستار  برگزاری مراسم ویژه با حضور همه همکاران و دانش آموزان و همچنین تمامی آحاد ملت شدند.

*- آقای بهتویی نیز با توجه به پتانسیل شهر شریفیه و جنایات رژیم نسل کش اسرائیل، ایشان خواستار حضور پر رنگ تمامی شهروندان در برگزاری مراسم 13 آبان، مخصوصا مدارس، دانش آموزان و ورزشکاران شدند.

*- آقای نظری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بسیج در تمامی حوزه ها، ایشان خواستار برگزاری مراسم در بلوار شهید بهشتی با حضور پر رنگ و پر شور تمامی مردم شدند.

*- آقای علویری نیز ضمن محکومیت رژیم صهیونسیتی و عرض تسلیت بمناسبت به شهادت رسیدن مردم مظلوم فلسطین ، روز دانش آموز و همچنین با توجه به اهمیت حضور آنها ، ایشان خواستار استفاده از این حضور و نگاه مضاعف به این مراسم شدند.

*-  آقای رضایی فرمانده محترم حوزه بسیج شهید مطهری ضمن محکومیت  جنایات رژیم نسل کش صهیونیستی و  تبریک به جهت عملیات طوفان الاقصی و اهمیت روز 13 آبان و روز استکبار ستیزی، ایشان خواستار برگزاری مراسم ویژه در این روز شدند. در ادامه ایشان گزارشی از اقدامات حوزه بسیج و همکاری شورا و شهرداری در امر برنامه های فرهنگی در طی چند سال گذشته و حال ، مخصوصا امسال در مراسم برگزاری یادواره شهداء، پیاده روی خانواده، تجلیل از رزمندگان، ایشان انتقادی به برخی ناهماهنگی ها در شهرداری جهت برگزاری برخی برنامه ها از جمله؛ تجلیل از رزمندگان، ایشان خواستار تعاملات بیشتر شورا و شهرداری همانند مراسمات سابق شدند.

*- در ادامه اعضاء محترم کمیسیون از قول مساعد جهت همکاری برگزاری این مراسم خبر دادند.

*-  شهردار محترم نیز خواستار برگزاری هر چه بهتر این مراسم با حضور تمامی آحاد مردم شدند.

1مقرر گردید شهردار محترم نسبت به پشتیبانی لازم را در خصوص برگزاری مراسم 13 آبان بصورت ویژه  با حوزه شهید مطهری انجام نمایند.   

*-  در ادامه درخصوص اهمیت در اختیار گرفتن مشاور حقوقی در مجموعه شورا و تمامی زمینه ها با توجه به موضوعات و مشکلات سطح شهر ایشان خواستار پیگیری همکاران شورا ، نظر مشورتی، معرفی و انتخاب مشاور در جلسات بعدی شدند.             

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.