موضوع کمیسیون:  بررسی  مشکلات حمل و نقل عمومی در شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون، مسئول حمل و نقل و تعدادی از رانندگان تاکسی تشکیل و با قرائت قرآن توسط حاج آقا حسن لی شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ( س ) و مراسم استقبال از شهداء، ایشان گزارشی از مشکلات رانندگان، خواستار اطلاع رسانی به رانندگان در تمامی زمینه ها از مصوبه شورا جهت افزیش کرایه ها و مخالفت فرمانداری البرز خبر دادند.

*- آقای رضایی از رانندگان به چندین مشکل از جمله: فرسودگی خودروها و مشکل معیشتی رانندگان کم بودن کرایه ها بخشودگی عوارض و عدم توان مالی جهت پرداخت اقساط و عدم ارائه تسهیلات اشاره و مطالبی در این زمینه بیان نمودند.

*-  مسئول حمل و نقل، گزارشی از اقدامات واحد حمل و نقل ارائه و مطالبی را  بیان نمودند.

*-  حاج آقا حسن لی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ( س )، از تلاش، پیگیری شورا و شهرداری جهت حل مشکلات رانندگان خبردادند.

*- آقای نظری خواستار ارائه تسهیلات ماهانه به رانندگان جهت ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و همچنین کمک حال به رانندگان شدند.

*-  آقای بهتویی به فرسودگی مخازن سوخت خودروها اشاره و خواستار پیگیری واحد حمل و نقل جهت تعویض مخازن شدند و خواستار تشکیل جلسه با شورا  و شهرداری قزوین، جهت حل مشکلات رانندگان و انتقال تاکسی از قزوین به شریفیه شدند.

*-  آقای مهندس خانی  به موضوع کرایه های اضافی اشاره و از پیگیری شورا و شهرداری در این موضوع خبر دادند و همچنین  ایشان خواستار ارائه تسهیلات به رانندگان و ارائه وام قرض الحسنه شدند.

1- مقرر گردید درخصوص عوارض شهرداری تاکسی ها، شورا و شهرداری در لایحه خدمات و عوارض سال 1403 تصمیم گیری های لازم را انجام نمایند.

2- مقرر گردید جهت ارائه تسهیلات برای تعویض تاکسی های فرسوده، جلسه ای با شورا و شهرداری قزوین و مسئول اعتبارات بانک ملی و بانک قرض الحسنه مهر ایران، شورا و شهرداری اقدامات لازم را انجام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.