موضوع کمیسیون: بررسی اراضی الحاقی به بافت

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون، شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم کمیسیون، ضمن خیر مقدم به حاضری ، تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام علی ( ع ) و روز پدر خدمت همکاران شورا و شهرداری، مطالبی در این زمینه بیان نمودند. ایشان در ادامه بیان نمودند که با توجه به اهمیت کمیسیون کشاورزی و اراضی الحاق به بافت که جزء پتانسیل شهر بوده و کارهای خوبی توسط شهرداری انجام پذیرفته و همچنین به ساماندهی، روانشناسی میان کشاورزان و دامداران، رضایت مندی شهروندان و جلسات منظم با کشاورزان جهت استفاده از ظرفیت آنها در توافقات اراضی 43 هکتاری، انتهای مزار و زمین ورزشی، خواستار شروع آنها شدند.

*-  آقای بهتویی نیز در خصوص عملیاتی نمودن اراضی صنفی، خدماتی و اراضی تعاونی شهرداری و یازده هکتاری، جهت  رفع مشارکت مردم مطالبی بیان نمودند. در ادامه ایشان به مشکلات ضایعاتی ها اشاره، و خواستار پیگیری شورا و شهرداری شدند.

*-  آقای علویری گزارشی از اقدامات و پیگیری ها در خصوص اراضی صنفی و خدماتی با مالکین ارائه نمودند.

*-  آقای نظری با توجه به پیگیری های انجام شده توسط آقای علویری درخصوص اراضی، از ایشان تقدیر و تشکر نمودند. و همچنین به پیگیری امتیازات دامداریها گزارشی را ارائه نمودند.

*-  آقای مهندس خانی خواستار شفافیت کارها بصورت مکتوب و مصوب در توافقات، پیگیریها و اقدامات شدند.  و به راه های ارتباطی کشاورزان در شهر، ایشان خواستار پیش بینی اعتبار در بودجه سال 1403 شدند. و همچنین درخصوص انتهای مزار ایشان خواستار مطالعه طرح کامل شدند.*-  شهردار محترم گزارشی از پیگیرهای شهرداری درخصوص توافقات و تفاهمات با اداره راه و ترابری بابت آسفالت باند تندرو و دور برگردان، پل عابر و شروع پروژه پل عابر و زمین چمن مصنوعی داخل مدرسه ارائه نمودند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.